درخواست بازيكنان براي حضور هواداران و تمرينات ويژه مهاجمان

مرجع خبری پرسپولیس : آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران به مدت 40 دقيقه ظهر امروز در ورزشگاه آزادي برگزار شد.

 

آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران قبل از ديدار مقابل الوحده امارات در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 12 ظهر امروز در ورزشگاه آزادي برگزار شد.

اين تمرين كه به مدت 45 دقيقه طول كشيد، بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود با كار با توپ‌ پرداختند.

 

* هر كدام از بازيكنان كه خبرنگاران را كنار زمين مي‌ديدند از آنها درخواست مي‌كردند تا مطلبي از حضور هواداران در بازي فردا مقابل الوحده امارات را به رشته تحرير در بياورند. آنها مي‌گفتند كه ما به وجود حداقل 50 هزار هوادار نياز داريم.

 

* غلامرضا رضايي و هادي نوروزي تمرينات ويژه‌اي را نسبت به ساير بازيكنان برگزار كردند. اين 2 بازيكن براي بازي فردا مشكلي ندارند.

* يحيوي، مربي دروازه بان‌هاي پرسپوليس دقايقي با حقيقي و رحمان احمدي به گفت و گو پرداخت. وي تمرينات ويژه‌اي را كه بيشتر ارسال توپ‌هاي بلند در محوطه 18 قدم بود را براي دروازه‌بانان در نظر گرفته بود.

* وحيد هاشميان نيز به دليل مصدوميت اختصاصي تمرين كرد. او دقايقي با بازيكنان درباره بازي فردا به گفت و گو پرداخت.

* دايي در تمرين امروز بيشتر تمركز خود را روي مهاجمان دوخته بود. او اصرار زيادي داشت كه توپ‌هاي ارسالي از كنار هدفمند بر روي دروازه‌ حريف ارسال شود. دايي همچنين دقايقي با رضايي به گفت و گو پرداخت.

* فريادهاي مياچ نيز در تمرين امروز در نوع خود جالب بود. او بازيكنان را به شور و نشاط بيشتر دعوت مي‌كرد.

* تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز راهي هتل المپيك شد. قرار است امشب 2 فيلم از مسابقات قبلي الوحده در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ امارات آناليز شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)