مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني و علي سعيدلو عصر روز شنبه به مدت دو ساعت با يكديگر ملاقات و درباره مباحث مختلف گفت‌وگو كردند.

 

 البته در اين جلسه كه در سازمان تربيت بدني انجام شد علي فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال هم حضور داشت و مديران دو باشگاه تهراني درباره نحوه درآمدزايي و … به رييس مجمع دو باشگاه گزارش هايي ارائه دادند.

 

سعيدلو هم از نحوه اداره هر دو باشگاه ابراز رضايت كرد.اما موضوع مهمي كه بين كاشاني و سعيدلو مطرح شد بحث هيات مديره پرسپوليس و تعيين اعضاي جديد آن بود. ظاهرا اعضاي پيشنهادي كاشاني به سعيدلو و تركيب كلي مورد موافقت قرار گرفته اما بر سر حضور يا عدم حضور بعضي از اعضا اختلاف نظر وجود دارد.

 

 

شنيده شده دكتر سعيدلو اصرار به حضور يك خانم نماينده مجلس و مجيد فرخزادي در هيات مديره دارد اما كاشاني مي‌خواهد افرادي را به خاطر جنبه درآمدزايي‌اش به تركيب هيات مديره اضافه كند.

 

احد عظيم‌زاده يكي از بستگان نزديك كريم باقري يكي از اين افراد است كه از گوشه و كنار مي‌شنويم مد نظر حاج حبيب قرار دارد. گفته مي‌شود در اين زمينه طرفين طي هفته‌هاي آينده و البته در روزهاي مياني هفته جلسه‌اي ديگر خواهند داشت تا به جمع‌بندي نهايي برسند و ان‌شاءالله هيات مديره سرخ‌ها معرفي مي‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)