خبرگزاری پرسپولیس : مرتضی احمدی به تازگی در گفت‌وگویی با رادیو اینترنتی پرسپولیس، از عشقش به پرسپولیس سخن راند و خاطراتی را از دربی معروف سال 52 موسوم به دربی 6تایی‌ها بیان کرد.

مرتضی احمدی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، صداپیشه، خواننده، محقق و نویسنده توانا و نام آشنایی­ است که یکی از خصلت­های برجسته و بارز او پرسپولیسی بودنش است.

احمدی که از هواداران اصیل و قدیمی پرسپولیس به شمار می­رود، از اواخر دهه 20طرفدار دو آتیشه تیم شاهین(یا پرسپولیس آن زمان) بود و از آن زمان تا به امروز تمام بازی‌های این تیم را دنبال کرده است.

معروف است او در هنگام عقد قرارداد برای بازی در پروژه های سینمایی و تلویزیونی، بندی را  متمم قرارداد می کرد که به او اجازه می داد در هنگام انجام بازی های پرسپولیس در تهران، محل فیلمبرداری را ترک کند و عازم استادیوم شود.

احمدی به تازگی در گفت‌وگویی با رادیو اینترنتی پرسپولیس، از عشقش به پرسپولیس سخن راند و خاطراتی را از دربی معروف سال 52 موسوم به دربی 6 تایی‌ها بیان کرد.

او که به تازگی تولد 88 سالگی خود را پشت سر گذاشته، ورزش را رمز سلامتی خود دانست و جوانان را تشویق به این امر نمود.

احمدی همچنین در قسمتی از صحبت‌هایش از هواداران پرسپولیس خواست تا پذیرای برد و باخت تیم باشند و در هیچ شرایطی حمایت خود را از آن دریغ نکنند اما آرزوی مرد خاطره‌ساز، هر شنونده‌ای را منقلب می‌کرد: آرزو دارم وقتی مُردم، روزنامه پیروزی درشت بنویسد: «آی پرسپولیسی‌ها! عمو مرتضی رفت» تا پرسپولیسی‌ها از رفتن من باخبر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)