مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی در گفت و گو با نزدیکانش به آن ها گفته با وجود پیشنهاد مالی نه چندان مناسب باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را با این تیم تمدید می کند.

برای علی کریمی بازی در استیل آذین یک برگشت به عقب واقعی است ، چون با وجود رابطه صمیمانه با حسین هدایتی مالک  این باشگاه ، چیزی به جز انگیزه های مالی

عامل حضور و در استیل نخواهد بود. اما از آنجا که کریمی در سالهای فوتبالش به حد کافی پول در آورده ، سرانجام قرار بوده با 350 میلیون تومان قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند که ارسال نامه ای از طرف مدیربرنامه های او این توافق را به بعد موکول کرده است.

گرچه پرسپولیسی ها با امیدواری از قرارداد با کریمی حرف می زنند اما در قراردادی که از طرف محمودرضا فاضلی مدیربرنامه های او به باشگاه ارسال شده ، الحاقیه هایی وجود دارد که با سایر بازیکنان متفاوت است و به جز اینکه در نحوه پرداخت شروطی برای پرسپولیس گذاشته شده در بعضی موارد مثل مصاحبه ها به کریمی مصونیت خواهد داد.

کریمی که در گفت وگویی با یکی از دوستانش به او گفته به هیچ وجه به استیل آذین نخواهد رفت و با وجود پیشنهاد مالی ضعیف پرسپولیس در باشگاه همیشگی اش خواهد ماند.

 شاید با این پیشنهاد تازه قصد دارد اثبات کند که قدر و قیمتش بیش  از چیزی است که برایش در نظر گرفته اند. چیزی که البته نیاز به اثباتش نبود. او که تا فردا برای ثبت قرارداد فرصت دارد منتظر حرکت جدی پرسپولیس در این راستاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)