كريمي هم نمي خواهد مقابل پرسپوليس بازي كند
مرجع خبری پرسپولیس :
علي كريمي ستاره استيل آذين كه بحث بازگشت او به پرسپوليس تبديل به سوژه بي پايان اين روزهاي رسانه هاي ورزشي تبديل شده است، قصد ندارد مقابل پرسپوليس بازي كند. كريمي مثل استيلي تصميم گرفته امروز و فردا با مصاحبه اي اعلام كند كه به احترام هواداران پرسپوليس دوست ندارم مقابل تيم محبوبش بازي كند.
البته به نظر مي رسد استيلي و كريمي پس از تعارفات معمول در نهايت تيم استيل آذين را در بازي تماشايي مقابل پرسپوليس همراهي كنند. هرچند كه استيلي عنوان كرده پس از درخواست حشمت مهاجراني مبني بر نشستن روي نيمكت قصد دارد با امير مهريزي مديرعامل باشگاه استيل آذين در اين باره صحبت كند تا بلكه مديران باشگاه را به عدم همراهي استيل آذين متقاعد كرده باشد.
 
مصدوميت يک پرسپوليسي شرط بازگشت نيکبخت
عليرضا نيکبخت واحدي مهاجم سابق تيم پرسپوليس که در ابتداي فصل به تراکتورسازي پيوست، به دليل محروميت موفق نشد تا در نيم فصل اول بازي کند و قرارداد اين بازيکن با تراکتورسازي نيز لغو شد.
 بازگشت کاشاني به پرسپوليس باعث شد تا اين بازيکن مجددا براي پيوستن به پرسپوليس ابراز تمايل کند، اما به دليل پر بودن فهرست اين تيم فعلا امکان جذب اين بازيکن وجود ندارد.نيکبخت تنها در يک صورت مي تواند به پرسپوليس بازگردد و ان مصدوميت يک بازيکن اين تيم است که نتواند در ادامه فصل تيم را همراهي کند. در اين صورت پرسپوليس مي تواند با خارج کردن نام بازيکن مصدوم، بازيکن جديدي را به خدمت بگيرد. 

رحمان رضايي در بدترين خط دفاعي ليگ قطر
در هفته ششم ليگ قطر موسوم به جام ستارگان تيم الاهلي روز جمعه در ورزشگاه جاسم بن‌احمد ميزبان تيم انتهاي جدولي الخريطيات است.

رحمان رضايي مدافع ايراني الاهلي مانند پنج بازي گذشته در تركيب االاهلي قرار خواهد گرفت. الاهلي با 4 امتياز در رده نهم جدول ليگ قطر قرار دارد و خط دفاعي اين تيم با 10 گل خورده بدترين خط دفاع ليگ قطر را در اختيار دارد

محدوديت قانوني براي حضور غلامرضا رضايي در پرسپوليس
 غلامرضا رضايي بازيکن ايراني تيم الامارات که با مسولان باشگاه اماراتي به مشکل برخورده است، قصد فسخ قرارداد با اين تيم و بازگشت به ليگ برتر را دارد.

  رضايي که دو روز پيش با کاشاني جلسه اي را براي پيوستن به پرسپوليس برگزار کرد، در حال حاضر با محدوديت قانوني براي پيوستن به اين تيم مواجه شده است. براساس مقررات سازمان ليگ، پرسپوليس در نيم فصل فقط مي تواند يک بازيکن را بصورت قرضي به تيم خود انتقال دهد که در اين زمينه علي کريمي گزينه مد نظر پرسپوليسي هاست. از انجايي که فهرست بازيکنان پرسپوليس پر شده است، اين تيم نمي تواند بازيکن آزادي جذب کند. رضايي از تيمهاي سپاهان، ذوب آهن واستيل آذين نيز پيشنهاد دارد که کاشاني به وي توصيه کرده است اين پيشنهادات را بررسي کند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)