علي کريمي بهترين گلزن ليگ آزادگان و ليگ برتر!
مرجع خبری پرسپولیس : با گذشت 3 هفته از ليگ دسته اول، علي کريمي مهاجم تيم شهرداري تبريز و امين ترکاشوند مهاجم تيم داماش گيلان با به ثمر رساندن 4 گل در صدر جدول گلزنان ليگ آزادگان قرار دارند. نکته جالب اينکه بهترين گلزن ليگ برتر نيز علي کريمي بازيکن استيل آذين است!

 
نامگذاري هفته چهاردهم و پانزدهم ليگ برتر
ستاد منشور اخلاقي سازمان ليگ با تبريک ميلاد باسعادت امام رضا(ع) هفته چهاردهم ليگ برتر را به نام هفته تکريم و تعظيم هفته ولايت و گراميداشت ياد و خاطره مسلم بن عقيل نامگذاري کرد.
اين ستاد هفته پانزدهم را که يک روز پس از ولادت امام هشتم شيعيان برگزار مي شود، به نام هفته تکريم حضرت علي بن موسي الرضا(ع) نامگذاري کرد.
به گزارش فارس، اين ستاد با همکاري معاونت تبليغاتي، ارتباطي اسلامي آستان قدس رضوي برگزاري 18 نمايشگاه را در 18 باشگاه ليگ برتري داده است تا در اين نمايشگاهها احاديث امام رضا(ع)، زندگينامه حضرت و همچنين آثاري از آستان قدس رضوي در مورد امام رضا(ع) به نمايش گذاشته شود.
همچنين جشنهايي با حضور تمامي بازيکنان، مربيان و مديران باشگاهها در محل باشگاهها برگزار مي شود.

دوستي: براي هر مسابقه برنامه ريزي جداگانه داريم
سرمربي تيم فوتبال نوجوانان ايران پس از پايان بازي با گامبيا گفت: بايد از بازيکنان و مربيان تيم گامبيا به خاطر بازي جوانمردانه تشکر کنم، زيرا برغم 10 نفره شدن، جوانمردانه بازي کردند و بازي خشونت آميزي انجام ندادند.
علي دوستي بيان کرد: گامبيا تيم توانمند و قدرتمندي است، ما از پيش هم نسبت به اين تيم شناخت زيادي داشتيم. گامبيا سخت ترين حريف ما در اين گروه است. خوشحاليم اردويي که در سنگال و الجزاير داشتيم باعث شد با شرايط آب و هواي آفريقا و نوع بازي بازيکنانش آشنا شويم.
وي بيان کرد: براي هر مسابقه برنامه ريزي جداگانه داريم. اکنون به فکر بازي با هلند نيستيم، ما براي بازي با کلمبيا برنامه ريزي مي کنيم.
در ادامه کنفرانس خبري، مربي آفريقايي تيم گامبيا هم گفت: بازي بسيار خوبي بود. بايد به حرفه اي بودن ايران تبريک بگويم. از پيش هم احترام زيادي براي تيم ايران قائل بودم.
وي افزود: معتقدم تيم ايران، هلند را شکست مي دهد. ما هم بايد اشتباهاتمان را برطرف کنيم.

دسته چک باشگاه پاس مفقود شد!
يکي از مسؤولان پاس در مصاحبه با سايت گل از مفقود شدن دسته چکهاي باشگاه خبر مي دهد و اينکه هيچ قراردادي از بازيکنان در امور اداري باشگاه وجود ندارد.به گفته وي، عده اي در روز پنجشنبه که پاس به شيراز رفته بود، اقدام به ضبط دسته چک باشگاه کرده اند.اين خبر درحالي منتشر مي شود که پاس براي فرار از محدوده خطرناک فعلي به آرامش نياز دارد. با اين حال، نيت مرتکبان اين عمليات مالي چيزي غير از اين را نشان مي دهد.

معاوضه اولروم و سياوش اکبرپور
استقلالي ها که با مهاجم نيمکت نشين خود به مشکل برخورده اند، به دنبال فرستادن او به تيم ديگري هستند. مي گويند استقلالي ها در تماسي که با باشگاه تراکتورسازي داشتند، خواستار معاوضه اين بازيکن با عرفان اولروم شده اند.
استقلالي ها از فصل گذشته به دنبال جذب اين مهاجم نيجريه اي بودند و حال به دنبال اين هستند تا از اين فرصت استفاده کرده و او را به تهران بکشانند. با توجه به اينکه فراز کمالوند از اولروم رضايت ندارد بعيد نيست که تراکتورسازان با اين جابه جايي موافقت کنند.

عذرخواهي اکبرپور از هواداران
سياوش اکبرپور که از سوي کميته انضباطي باشگاه استقلال تا اطلاع ثانوي از حضور در تمرينات استقلال منع شده بود، با عذرخواهي از مديرعامل، سرمربي، بازيکنان و هواداران قول داد که ” همان اکبرپوري خواهم بود که همه انتظار دارند. “
وي در پاسخ به اين سوال که آيا تصميم باشگاه را مي پذيرد؟ گفت: قطعا اين تصميم را مي پذيرم. باشگاه تصميم درستي گرفت. کار اشتباهي را مرتکب شدم که پس از آن جريمه شدم.

صادقيان: کلمبيا تيم قدرتمند و سرعتي است
کاپيتان تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران گفت: گامبيا حريف بسيار سختي بود، چون بازيکنان بالاي 17 سال متعددي داشت. پيام صادقيان درباره بازي ايران برابر گامبيا اظهار کرد: بازي بسيار سختي بود. آنها در بازي هاي درگيرانه فوق العاده عمل مي کردند اما، بازيکنان ما با شناختي که از حريف داشتند، در يک بازي منطقي به پيروزي رسيدند. وي ادامه داد: تيم ما با درايت علي دوستي براي هر بازي برنامه ي جداگانه اي دارد اما، اين باعث نمي شود که بخواهيم کلمبيا و هلند را دست کم بگيريم. کلمبيا هم تيم قدرتمند و سرعتي است که بايد با برنامه ريزي دقيق آنها را هم از پيش رو برداريم.

ترابيان: ميزباني ويتنامي ها مطلوب نيست
رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال گفت: کشور ويتنام تاکنون آنطور که بايد و شايد از عهده ميزباني سومين دوره بازيهاي داخل سالن آسيا برنيامده است و ناهماهنگي هايي در اين زمينه ديده مي شود. عباس ترابيان ضمن بيان اين مطلب افزود: اگر بخواهيم ميزباني ويتنام را با دوره هاي گذشته مقايسه کنيم، بدون شک اين کشور نتوانسته آنگونه که بايد از تيم هاي مختلف پذيرايي کند. ناهماهنگي در امر ميزباني سومين دوره بازيهاي داخل سالن آسيا ديده مي شود که اميدوارم در جريان اين بازيها برطرف شود.

سايت فيفا: صادقيان زننده بهترين گل روز دوم
سايت فيفا پس از انجام بازي هاي روز دوم رقابت هاي جام جهاني نوجوانان با انتشار گزارشي با عنوان ” درسي سخت براي دو تيم آفريقايي ” به وضعيت ديدارهاي انجام شده در گروه هاي سوم و چهارم پرداخت. در بخش هايي از گزارش سايت فيفا به پيروزي تيم هاي ايران، کلمبيا، ترکيه و تساوي کاستاريکا و نيوزيلند اشاره شده و گل اول ايران به گامبيا به عنوان گل برتر روز دوم انتخاب شده است. سايت فيفا در توضيح گل روز مي نويسد: «عثمان داربوئه دروازه بان گامبيا پس از آنکه عصر روز يک شنبه گل اول را به ايران تقديم کرد، خيلي اميدوار بود که زمين دهان باز مي کرد و او را به درون زمين مي کشيد. داربوئه مي خواست ضربه خطايي که درون زمين گامبيا اعلام شده بود را به طرف مقابل ارسال کند اما، توپ مستقيما زير پاي پيام صادقيان افتاد و مهاجم تيم ايران با نهايت استفاده از اين اشتباه دروازه خالي را باز کرد تا ايران به پيروزي مهمي دست يابد.»

17 بازيکن استقلال اهواز آنفلوانزا گرفتند
به دليل مبتلا شدن 17 بازيکن تيم فوتبال استقلال اهواز به آنفلوانزا اين باشگاه از فدراسيون درخواست کرد بازي با ملوان لغو شود. به گفته رمضاني (مدير تيم استقلال اهواز) رئيس فدراسيون فوتبال به صورت تلويحي اين درخواست را پذيرفته است اما عزيز محمدي از باشگاه استقلال اهواز نامه کتبي براي بررسي اين درخواست را داشته است و اين باشگاه نيز نامه خود را به فدراسيون ارسال کرده است.

احضار مجيدي به کميته انضباطي
فرهاد مجيدي، کاپيتان استقلال براي اداي پاره اي توضيحات درباره رفتار خود در ديدار با صباي قم به کميته انضباطي احضار شد.
وي پس از دريافت کارت قرمز اقدام به توهين به داور مسابقه و تحريک تماشاگران کرد که کميته انضباطي وي را براي شنيدن دفاعياتش دعوت کرده است.بنابر اعلام کميته انضباطي، مجيدي بايد ساعت 16 روز دهم آبان ماه در جلسه کميته انضباطي حاضر شود.

اهداي جوايز ويژه به 64 رضاي فوتبال ايران
طبق آمار منتشر شده، از سوي سازمان ليگ از 640 بازيکن و مربي که در ليگ برتر ايران حضور دارند، نام 64 نفر «رضا» است يا در ترکيب نام آنها «رضا» وجود دارد، مانند غلامرضا، محمدرضا و… ستاد منشور اخلاقي تصميم دارد، به مناسبت ميلاد امام رضا(ع) به اين 64 بازيکن و مربي جوايزي اهدا کند که اين جوايز شامل تنديسهاي مختلف يادبود از حرم مطهر امام رضا(ع) است. بازيکنان خارجي مانند عماد رضا مهاجم عراقي سپاهان نيز جزو اين آمار محسوب مي شوند و به او نيز جايزه اهدا خواهد شد.

در نشست هيأت مديره سايپا ؛ جانشينان سجادي و دايي چهارشنبه معرفي مي شوند
اعضاي هيأت مديره باشگاه سايپا در نشست ويژه اين هفته خود، درباره انتخاب مدير عامل جديد اين باشگاه به بررسي گزينه هاي پيشنهادي و تصميم گيري خواهند پرداخت.به گزارش مهر، در اين نشست که چهارشنبه هفته جاري در محل باشگاه سايپا برگزار خواهد شد، 7 عضو هيأت مديره اين باشگاه پس ازبحث و بررسيها، گزينه هاي پيشنهادي، احتمالاً گزينه نهايي براي پذيرفتن پست مدير عاملي باشگاه سايپا را معرفي خواهند کرد.نشست بعد ازظهرچهارشنبه هيأت مديره سايپا، ازجهت ديگري نيز حايز اهميت است. به دنبال غيبتهاي طولاني علي دايي عضو غيرموظف هيأت مديره سايپا، در اين نشست احتمالاُ فرد ديگري براي جايگزيني علي دايي معرفي خواهد شد.

زمان: بي سوادم؛ اما پول دارم!
به گزارش فارس، مهدي زمان بين دو نيمه ديدار ابومسلم و استيل آذين با خبرنگار برنامه نود مصاحبه کرد و زماني که خبرنگار درباره مدرک تحصيلي او سؤالهايي کرده و اينکه واقعاً دکتراي اقتصاد دارد، مالک باشگاه عصباني شد و اظهار داشت: به عادل فردوسي پور بگوييد هيچ مدرک تحصيلي ندارم و بي سواد هستم؛ اما پولدار و مايه دارم.وي در مورد سرمربي تيم ابومسلم اظهار داشت: در چند روز آينده سرمربي انتخاب و معرفي خواهد شد.

برترين هاي اخلاق هفته سيزدهم
سازمان ليگ فوتبال، برترينهاي اخلاق هفته سيزدهم را اعلام کرد.
به گزارش ايسنا، ستاد منشور اخلاقي فوتبال ايران ضمن گراميداشت هفته کرامت و تبريک ايام ولادت حضرت ثامن الائمه امام علي بن موسي الرضا(ع)، برترينهاي هفته سيزدهم ليگ حرفه اي را به شرح زير اعلام کرد:
مربي برتر اخلاق: مجيد جلالي، تيم فولاد خوزستان
بازيکن برتر اخلاق: جواد آشتياني، سايپا کرج
ميزبان برتر رفتاري و اخلاقي: باشگاه ملوان انزلي و هيأت فوتبال انزلي
تيمهاي برتر رفتار در نگرفتن کارت زرد و قرمز: شاهين بوشهر و سايپا کرج

ياوري: پيروزي بر پيکان از نان شب واجب تر است
محمود ياوري اظهار کرد: بازي کردن با تيمي همانند پيکان خيلي سخت است. گرفتن سه امتياز اين ديدار براي تيم شاهين از نان شب هم واجب تر است.
وي افزود: اين بازي در نوع خود ويژگيهايي دارد که به خصوصيات حميد درخشان که بيرون از زمين است، منتسب مي شود. در فوتبال مثلي است که مي گويد تيم تحت تأثير مربي است، پيکان اين گونه تيمي است. درخشان مربي ارزشمندي است که وقتي با او صحبت مي کني در ژرفاي نگاه او چيزهاي ديگري وجود دارد. در واقع در پشت تيم او چيزهاي ديگري نهفته است.
سرمربي تيم شاهين بوشهر با اشاره به اينکه پيکان تيم يکدستي است، گفت: قصد جسارت و توهين ندارم، اما پيکاني ها بازيکن ستاره و معروف ندارند، اما کاملاً يکدست و هماهنگ هستند. بازي با پيکان خطرناک و حساس است.

مربي ملوان: از استقلال امتياز مي گيريم
فرهاد پورغلامي در رابطه با بازي هفته چهاردهم ملوان برابر استقلال اهواز، با بيان اينکه ملوان براي کسب امتياز پاي به اين ميدان مي گذارد، گفت: بازي با استقلال اهواز يک بازي خارج از خانه است که سختيهاي خاص خود را به همراه خواهد داشت و اين درحالي است که استقلال اهواز نتايج خوبي را در هفته هاي اخير به دست آورده و از بازيکنان با تکنيکي بهره مي برد.
وي با اعلام اينکه ملوان از نظر روحي، رواني و تيمي در شرايط خوبي به سر مي برد، افزود: فشردگي بازيهاي ليگ برتر به همه تيمها آسيب رسانده، با وجود اين استقلال اهواز تيم بسيار خوبي است.

ابراهيم زاده: به فکر انتقام نيستيم
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال تيم باصلابتي است، اما ما به دنبال کسب 3 امتياز از بازي خانگي برابر اين تيم هستيم.
منصور ابراهيم زاده درباره ديدار ذوب آهن برابر استقلال گفت: در مجموع استقلال تيم باصلابتي است. تيمي که مجموعه خوبي از بازيکنان را در اختيار دارد. همواره بازي با تيمهاي بزرگي همچون استقلال انگيزه بيشتري به بازيکنان مي دهد. با اين همه، ما به دنبال کسب 3 امتياز هستيم و اميدواريم بتوانيم در اصفهان هر 3 امتياز را کسب کنيم.
وي در پاسخ به اين سؤال که شما فصل گذشته با شکست مقابل استقلال تقريباً قهرماني را از دست داديد، آيا با اين شرايط به فکر انتقام هستيد، گفت: به فکر انتقام نيستيم، زيرا چنين تفکري حساسيت به وجود مي آورد و ما به دنبال بازي معقول و منطقي هستيم.

جلالي: 9 بازيکن مصدوم داريم
سرمربي تيم فولاد خوزستان گفت: من از بازيکنان تيمم راضي هستم، آنها آمادگي بدني مطلوبي ندارند، اما از جان و دل براي پيروزي مايه مي گذارند.
مجيد جلالي پيش از ديدار تيمش مقابل پاس همدان، عنوان کرد: تيم فولاد پس از شهرآورد اهواز در 2 نوبت صبح و بعدازظهر تمرينهاي خود را آغازکرد. بازيکنان تا حدودي تحت تأثير اين ديدار قرار گرفته بودند، اما هم اکنون در شرايط خوبي به سر مي برند.
وي افزود: ممکن است اتفاقي که در ديدار قبل در دقايق آخر براي تيم ما رخ داد جنبه هاي منفي را براي ما به همراه داشته باشد، اما جنبه هاي مثبت آن بيشتر است بازيکنان فولاد تشنه پيروزي هستند من بعد از بازي با استقلال اهواز اين مطلب را به آنها گوشزد کردم که تا دقايق آخر وقت اضافه نيز بايد براي حفظ نتيجه با کسب پيروزي جنگيد و از جان و دل مايه گذاشت.
سرمربي تيم فولاد خوزستان درباره بازيکنان مصدوم و محروم تيم فولاد تا پيش از ديدار با پاس همدان، عنوان کرد: متأسفانه خالد شحيطاوي نيز به جمع گروه مصدومان ما اضافه شد تا تعداد آنها به 9 نفر برسد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)