مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس به روایت مرجع خبری پرسپولیس…

 

2 برزیلی و یک کامرونی در اردوی پرسپولیس

بازيكن برزيلي و يك كامروني در اردوي كيش به پرسپوليسي‌ها ملحق مي‌شوند.از آنجا كه باشگاه پرسپوليس به دنبال يك مهاجم قد بلند و سرزن است، شنيده مي‌شود 2 بازيكن برزيلي و يك كامروني در اردوي كيش به پرسپوليسي‌ها اضافه مي شوند تا مورد تست علي دايي قرار بگيرند. ظاهرا جواب اين تست هم بعد از اردوي كيش داده خواهد شد.

 

کرمانی مقدم دستیار دایی می شود؟

 از باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد شانس مرتضي كرماني‌مقام براي دستياري دايي بيشتر از بقيه گزينه‌هاست.

 

 

درحالي كه از محمد دايي، رضا فروزاني، حبيب افتخاري، انگين فيرات و اريش روته مولر به‌عنوان گزينه‌هاي دستياري علي دايي نام برده مي‌شود، ظاهرا شانس مرتضي كرماني مقام براي رسيدن به اين عنوان بيشتر است. به نظر مي‌رسد دايي و كاشاني در حال بررسي اين گزينه هستند تا به زودي در موردش تصميم‌گيري كنند.

 

کاشانی ناراحت از جریمه

ظاهرا پرسپوليسي‌ها در بازي با پاس همدان با 4 دقيقه تاخير وارد زمين شدند كه اين تاخير باعث شد باشگاه 800 هزار تومان جريمه شود. اين جريمه هم اگر چه چندان سنگين نيست اما سرپرست باشگاه را ناراحت كرده تا اعتراض‌اش را علني كند و به گوش تيم برساند.

 

پرسپولیس با کاروان 30 نفره در کیش

تيم پرسپوليس با كارواني 30 نفره شنبه آينده به جزيره كيش مي‌رود.پرسپوليسي‌ها كه قرار است اردويي يك هفته‌اي در كيش برپا كنند، با پرواز ساعت 16:30 شنبه به اين جزيره مرجاني مي‌روند تا تمرين‌هاي خود را در آنجا پيگيري كنند. قرمزپوشان كه در هتل شايان اقامت خواهند داشت، در زمين چمن مجتمع ورزشي المپيك كيش تمرين خواهند كرد.

 

کاشانی دوشنبه به کیش می رود

سرپرست باشگاه پرسپوليس كه قرار است دوشنبه هفته آينده عازم كيش شود قصد دارد تا پايان اردوي قرمزپوشان در اين جزيره بماند تا از نزديك شاهد عملكرد پرسپوليسي‌ها باشد.

 

جواب تست فلاویو فردا مشخص می شود

كادر فني پرسپوليس تصميم نهايي‌اش را در مورد بازيكن برزيلي فردا اعلام مي‌كند. قرار شد نتيجه تست بازيكن برزيلي كه مدتي در تمرين‌هاي پرسپوليس حضور پيدا كرد فردا از سوي علي دايي اعلام شود. به نظر مي‌رسد دايي از عملكرد اين بازيكن برزيلي چندان راضي نيست و احتمالا بازيكن مورد نظر ديپورت مي‌شود تا به كشورش برگردد.

 

آکادمی پرسپولیس زیر نظر عبدی

طبق برنامه‌ريزي انجام شده توسط حسين عبدي و البته موافقت حبيب كاشاني، آكادمي فوتبال پرسپوليس تاسيس مي‌شود.حسين عبدي مربي پرسپوليس كه به‌عنوان مدير پايه‌هاي اين باشگاه هم انتخاب شده قصد دارد با برنامه‌ريزي اصولي كه انجام داده آكادمي پيشرفته‌اي را براي باشگاه تاسيس كند تا پرسپوليس در دو سه سال آينده به لحاظ بازيكن به خودكفايي برسد. ظاهرا عبدي آنقدر سرگرم برنامه‌ريزي براي آكادمي بوده كه روز شروع تمرين تيم بزرگسالان را فراموش كرده و ديروز قصد داشت به محل تمرين‌ها برود. اين درحالي است كه تمرين پرسپوليس از امروز شروع مي‌شود.

عبدي در مورد درفشي‌فر به دايي گزارش داد
حسين عبدي گزارش كاملي از وضعيت ورزشگاه درفشي‌فر را به علي دايي داد. عبدي كه ديروز به ورزشگاه درفشي‌فر رفت گزارش جامع و كاملي را از وضعيت اين ورزشگاه به علي دايي داد تا وقتي سرمربي پرسپوليس به بازديد از ورزشگاه درفشي‌فر مي‌رود اطلاعات كاملي از اين ورزشگاه در دست داشته باشد. علي دايي و حبيب كاشاني قرار است امروز به ورزشگاه درفشي‌فر بروند تا وضعيت اين ورزشگاه را بررسي كنند. درصورتي كه ورزشگاه درفشي‌فر مورد تاييد دايي و كاشاني قرار گيرد، احتمالا از هفته آينده تمرين‌هاي پرسپوليسي‌ها در اين ورزشگاه پيگيري مي‌شود.

چك حلافي و نورمحمدي پاس نشد
حلافي و عليرضا نورمحمدي باز هم نتوانستند طلب خود را از باشگاه راه‌آهن بگيرند.حلافي و نورمحمدي كه پس از پيگيري مطالبات‌شان از راه‌آهن، بالاخره توانستند از اين باشگاه چك بگيرند، ديروز براي گرفتن مطالبات‌شان به بانك رفتند تا پول خود را بگيرند اما چك باشگاه راه‌آهن پاس نشد تا اين بازيكنان همچنان از باشگاه راه‌آهن طلبكار بمانند.

منصوري در تمرين‌هاي راه‌آهن
محمد منصوري از ديروز در تمرين‌هاي تيم راه‌آهن حضور پيدا كرد. منصوري كه تلاش مي‌كند به جايگاه ثابتي در پرسپوليس برسد و در بازي‌ها حضور بيشتري داشته باشد، از ديروز تمرين‌هايش را به‌صورت انفرادي شروع كرد و با حضور در ورزشگاه راه‌آهن خود را آماده حضوري قدرتمند مي‌كند.محمد منصوري مهاجم پرسپوليس در بازي آخر تيمش برابر شهرداري تبريز، تك گل قرمزپوشان را به ثمر رساند.

دكتر زرينه امروز وارد تهران مي‌شود
دكتر فريد زرينه پزشك تيم پرسپوليس بامداد امروز وارد تهران مي شود. زرينه كه براي گذراندن دوره فوق دكترا به تركيه رفته بود بعد از اتمام اين دوره، بامداد امروز به ايران برمي‌گردد تا در كنار تيم پرسپوليس باشد. در مدتي كه دكتر زرينه تركيه بود، دكتر رضايي با تيم پرسپوليس همكاري مي‌كرد. دكتر رضايي قصد دارد گزارش كاملي را از وضعيت بازيكنان پرسپوليس را در اختيار دكتر زرينه قرار بدهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)