مرجع خبری پرسپولیس : اعلام این خبر که مالک باشگاه استیل‌آذین قرار است علی کریمی را به عنوان امانت تا پایان فصل در تیمش نگه دارد برای پرسپولیسی‌ها چندان خوشایند نبود. پس از خروج عباس انصاری‌فرد از پرسپولیس و ورود بلافاصله حبیب کاشانی به این تیم بود که بحث بازگشت کریمی به پرسپولیس روی زبان‌ها افتاد. روز آخری که کریمی داشت قراردادش را با استیل‌آذین امضا می‌کرد یک بار دیگر بر مواضع قبلی‌اش تأکید کرد و گفت که با جدایی انصاری‌فرد حتماً به پرسپولیس بازخواهد گشت.

اما شاید خود کریمی هم هرگز فکرش را نمی‌کرد زمان وعده‌ای که به هواداران پرسپولیس داده زود‌تر از حد انتظار فرا ‌برسد. مطالب زیادی در این مورد روی خبرگزاری‌های مختلف رفت و مسئولان باشگاه استیل‌آذین به خصوص شخص حسین هدایتی بارها از این انتقال حرف زدند و منعی برای جدایی کریمی از استیل‌آذین نگذاشتند.

اما هر چه لیگ به روزهای پایانی نیم فصل نزدیک‌تر شد وبحث رفتن کریمی به پرسپولیس هم جدی‌تر، لحن صحبت استیل‌آذینی‌ها تغییر کرد و آنها با وعده و وعیدهای مختلف آب پاکی را روی دست سرخپوشان ریختند که حاضر به جدایی کریمی از تیمشان نیستند. این سیاست مسئولان باشگاه استیل‌آذین اما هرگز جواب نداد و پرسپولیسی‌ها هر روز فشار بیشتری برای این انتقال می‌آوردند تا اینکه روز سه‌شنبه حسین هدایتی حرف آخر را زد و در اظهار نظری کاملاً بی‌پرده گفت: «همه چیز به خود کریمی بستگی دارد اما پرسپولیسی‌ها اجازه بدهند امانتی را که در ابتدای فصل به ما سپردند تا آخر فصل در اختیار ما باشد.»

پس از این اظهار نظر مالک باشگاه استیل‌آذین بود که روز گذشته خبر رسید پرسپولیسی‌ها هنوز بی‌خیال علی کریمی نشده‌اند و روی تصمیمی که برای بازگشت او گرفته‌اند، مصمم‌اند. چه اگر این طور نبود نامه‌ای را که امضای حبیب کاشانی پای آن دیده می‌شود را به رابط عمومی باشگاه استیل‌آذین فکس نمی‌کردند. نامه‌ای که در آن باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از رئیس مجمع باشگاه استیل‌آذین خواسته است تا شرایط این باشگاه برای انتقال کریمی به پرسپولیس را اعلام کند.

خبری که علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آن را تأیید می‌کند و می‌گوید: «پس از پخش مصاحبه هدایتی با شبکه‌های مختلف تلویزیونی و همچنین روزنامه‌ها بر آن شدیم تا شرایط بازگشت این بازیکن ارزنده را به پرسپولیس فراهم کنیم. ما چندین بار از طریق دوستان مشترک پیگیر این قضیه شدیم و همه شرایط برای این انتقال مثبت بود تا اینکه روز گذشته در خواست خود را رسمی کردیم و نامه‌ای را به روابط عمومی باشگاه استیل‌آذین فکس کردیم. در این نامه که به امضای آقای کاشانی رسیده است ایشان ضمن تشکر از حسن‌نیت مسئولان باشگاه استیل‌آذین از آقای هدایتی خواستند تا شرایط حضور کریمی در پرسپولس را به باشگاه اعلام کنند.

البته هنوز هیچ جوابی از سوی استیل‌آذینی‌ها به باشگاه پرسپولیس ابلاغ نشده است ولی ما همچنان منتظر هستیم تا ببینیم آنها چه شرایطی را برای این انتقال در نظر گرفته‌اند.» علیپور در حالی این حرف‌ها را می‌زند که بدون شک اطلاعی از اظهار نظرهای حسین هدایتی ندارد. او وقتی این خبر را می‌شنود ابتدا کمی سکوت می‌کند و می‌گوید: «احتمالاً وقتی فهمیده‌اند که تصمیم ما جدی است این طور نسبت به این قضیه موضع گرفته‌اند. در هر حال ما درخواست خود را به صورت مکتوب به باشگاه استیل‌آذین اعلام کرده‌ایم و منتظر جوابشان هستیم.» پرسپولیسی‌ها در حالی انتظار جواب از سوی باشگاه استیل‌آذین را می‌کشند که مهرریزی مدیر عامل این باشگاه منکر ارسال هر گونه نامه‌ای از جانب باشگاه پرسپولیس به استیل‌آذین می‌شود! یعنی اینکه علیرغم ادعای پرسپولیسی‌ها هنوز نامه‌ای به دست آنها نرسیده است.

دیروز وقتی با مهریزی تماس گرفتیم خودش در دفتر باشگاه حضور داشت و خبر ارسال نامه مذکور را تکذیب کرد و گفت: «هنوز نامه‌ای که از آن حرف می‌زنید به باشگاه ارسال نشده است. همین حالا مدیر روابط عمومی استیل‌آذین درکنار من است و ایشان هم از وجود چنین نامه‌ای ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.» آنطور که مهریزی با یقین حرف می‌زند به نظر می‌رسد که نامه‌ای به دست آنها نرسیده است و شاید هم…

در هر حال مدیرعامل استیل‌آذین نظرش در مورداین اتفاق این است که اگر چنین نامه‌ای به باشگاه فکس شود جواب آنها همانی است که هدایتی در مصاحبه روز گذشته‌اش داده است. کریمی تا آخر فصل جایی نخواهد رفت؛ «باز هم می‌گویم که هیچ نامه‌ای به باشگاه ما نیامده. البته اگر هم چنین اتفاقی بیفتد موضع باشگاه در قبال آن کاملاً مشخص است. آقای هدایتی تمام حرف‌هایش را زده و به رسم امانت داری کریمی را تا پایان فصل در استیل‌آذین نگه خواهد داشت.» دو ادعای متفاوت.

شکی وجود ندارد که پرسپولیسی‌ها به شدت خواهان کریمی هستند و اصلاً بعید نیست که خود حبیب کاشانی برای اتفاق افتادن این انتقال وارد عمل شده باشد. اما در طرف مقابل هم این احتمال را می‌توان به انکار ارسال نامه پرسپولیسی‌ها از جانب استیل‌آذین نسبت داد. آنها تمایلی به جدایی کریمی از استیل ندارند و این خودش می‌تواند دلیل اصلی برای ابراز بی‌اطلاعی از نامه فوق باشد. گاهی اوقات شرایط به‌گونه‌ای رقم می‌خورد که سکوت و یا انکار کار‌های انجام شده به نفع باشگاه تمام خواهد شد. وقتی بیان می‌شود که درخواستی به صورت رسمی نیامده با زبان بی‌زبانی یعنی اینکه کریمی فروشی نیست، حداقل تا آخر فصل.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)