یکشنبه 22 دی (22:26)

مرجع خبری پرسپولیس : لوكا براي يك سال ونيم بيش از 700هزاريورو مي خواهد .. پيش قرارداد روي ميز هدايتي

1-فقط يك تاييديه تا امضاي قرارداد لوكا بوناچيچ و پرسپوليس باقي مانده است.حسين هدايتي ديروز پيش قرارداد مورد نظر بوناچيچ را گرفته تا پس از بررسي نظرش را در مورد بندهاي قرار داد اعلام كند.احتمالا او اين پيش قرارداد را به دوستان مشاورش و بعد مسوولان سازمان نشان خواهد داد اگر اتفاق خاصي رخ ندهد تا دوشنبه لوكا بوناچيچ سرمربي پرسپوليس خواهد بود.

2- هرچند عباس انصاري فرد كلي تلاش كرد كه بگويد در فعل و انفعالات آينده پرسپوليس نقش به سزايي داردو بعد گفت كه من فقط به پرسپوليس نيامده ام كه مربي خارجي بياورم اما در حقيقت نفر اول مذاكرات پرسپوليس و بوناچيچ عملا خود هدايتي است :«نمی دانم. چیزی نشنیده ام. به هر حال طرف مذاکره هدایتی است و اگر پیش قراردادی هم باشد بین شخص هدایتی و لوکاست و من خبری از آن ندارم.»اين جمله هارا فرخزادي مي گويد و تاييد مي كند كه انصاري فرد به صورت كلي نقشي در ماجرا ندارد.

3-پيش قرارداد نوشته شده تا جون 2010 اعتبار دارد كه مي شود همان پايان فصل آينده.اما قرارداد لوكا بسيار متفاوت تر وعقلاني تر به نظر ني رسد. مربي كروات با سابقه تقريبا درخشانش مبلغي بيش از 700هزار يورو را در نظر دارد كه با توجه به مدت يك سال و نيمه رقم چندان بالايي به نظر نمي رسد.البته هرچند لوكا و مدير برنامه هاي او(شهراد ناظمي)در مسائل مالي بسيار منصف تر از قطبي بوده اند اما

در ساير بندهاي قرارداد شرايط حرفه اي را حفظ كرده اند. لوكا براي تصميم گيري هاي فني و انتخاب بازيكن و دستيار اختيار تام مي خواهد والبته در قراردادش هم قيد نشده كه هر وقت دلش خواست برود و همه پولش را هم بگيرد.او مانند همه مربيان حرفه اي ديگر اگر بامشكلات قابل اثباتي در پرسپوليس برخورد حق جدايي دارد وهر مقدار پول گرفته باشد تسويه مي كند و در صورتي كه دليل منطقي نداشته باشد بايد همه پول گرفته را برگرداند.

4-همه بازيكناني كه يك روز با او كار كرده اند خوب مي دانند كه لوكا با كسي شوخي ندارد. مربي كروات اصلا عادت دارد كه هميشه ستاره تيمش باشد وبراي ستاره شدن هم حاضر است از ستاره هاي تيمش بگذرد.او فصل قبل در النصر و در بدو ورود 11بازيكن را در فهرست فروش قرار داد ودر ورودش به سپاهان نيز مشكلات مشابهي را به وجود آورد. در مورد لوكا مي گويند كه او عادت دارد با بزرگترهاي تيم سرشاخ شود و شاخشان را بشكند!؟

5-كريم باقري اين روزها به مرد اول پرسپوليس تبديل شده هم بازيكنان از او حر ف شنوي دارند و هم مربيان احترام خاصي برايش قائلند. حتي مديران تيم هم خوب مي دانند كه را ه مذاكره با بازيكنان كاپيتان تيم است. در كنار باقري كريمي هم وزنه سنگيني به حساب مي آيد كه در كنار ستاره هايي چون نيكبخت و توره و بادامكي و احتمالا خليلي كهكشاني را براي خودشان درست مي كنند.درپرسپوليس حتي پژمان نوري هم به نيمكت نشيني اعتراض مي كند واين مساله مي تواند نقطه چالش لوكا و قرمزپوشان باشد.

6- مربي خوشنام كروات از سال 1988 تا به امروز درطي نزديك به 20 سال 14 تيم عوض كرده و البته 2 يا 3 سالي هم بدون تيم بوده. يعني با اين حساب او تقریبا هر سال مربي يك تيم است.

7-درگيري هاي لوكا وعابدزاده را همه به خاطر دارند. مرد كروات دخالت در كار فني را دوست نداشت و برعكس عابدزاده هم دوست داشت كه در كارهاي فني دخالت كند.خلاصه كه چون لوكا اختيار تام داشت عابدزاده از استقلال اهواز اخراج شد.حالا فكرش را بكنيد او مربي قرمزها شودو اين دستيارهارا نخواهد. هر چند عقاب این فصل نشان داده زیاد سر و صدا نمی کند و به عشق پرسپولیس تنها به دروازه بانان این تیم می رسد.

8- پيش قرارداد ديروز روبه روي هدايتي بود و اومي توانست تصميمش را بگيرد.حالا بايد ديد هدايتي با نگراني هايي كه از استخدام لوكا دارد چگونه از بندهاي قرار داد پيروزي به دست مي آورد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)