مرجع خبری پرسپولیس : خروج کاشانی، کوثری، سروری و پروین از جمع‌کاندیداهای هیات مدیره پرسپولیس

سید حمید سجادی رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سازمان تربیت بدنی دقایقی پیش به دفتر علی‌سعیدلو رفت تا ضمن ارائه بررسی‌های خود نظر رئیس سازمان تربیت‌بدنی در خصوص اعضای هیات مدیره پرسپولیس را جویا شود تا تا ساعاتی دیگر اسامی اعضای جدید را به طور رسمی منتشر کند.
پس از این که علی سعیدلو حمید سجادی را به عنوان مسوول پیگیری وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس انتخاب کرد معاون رئیس سازمان تربیت بدنی مذاکرات و رایزنی‌خود را برای انتخاب اعضای جدید آغاز کرد که با پایان بررسی ها قرار است امروز اسامی نهایی این افراد به صورت رسمی از سوی سازمان تربیت بدنی اعلام شود.
پیش از این منابع موثق خبری مدعی بودند حبیب کاشانی، اسماعیل کوثری، پرویز سروری ، علی پروین و حسین هدایتی در ترکیب جدید هیات مدیره قرار دارند که آخرین اخبار حکایت از این دارد که حبیب کاشانی به دلیل عضویت در شورای اسلامی شهر تهران قادر به حضور در ترکیب هیات مدیره پرسپولیس نیست، همچنین کوثری و سروری در گفت‌و گو‌‌های خود پاسخ منفی به نمایندگان سازمان تربیت‌بدنی دادند و اعلام کردند ترجیح می‌دهند وارد این مجموعه مدیریتی نشوند.

از سوی دیگر شنیده می‌شود برخی نزدیکان سازمان تربیت بدنی با ورود علی‌پروین به مجموعه هیات مدیره پرسپولیس مخالفت کردند

که با انتشار این خبر علی پروین در گفت‌و گو با دوربین‌های تلویزیونی اعلام کرد چنانچه اختیارات لازم به وی داده نشود وی حاضر به پذیرش این سمت نخواهد بود. گفته می‌شود مجید فرخزدای هم نسبت به گذشته شانس زیادی برای قرارگرفتن در ترکیب هیات مدیره ندارد هرچند که وی به احتمال بسیار زیاد بنا به خواست علی سعیدلو در جمع ترکیب هیات مدیره باشگاه قرار خواهد گرفت.

تنها فردی که احتمال حضورش در ترکیب هیات مدیره مسجل شده حسین هدایتی رئیس هیات مدیره سابق باشگاه پرسپولیس است که در گفت‌گو با یکی از نزدیکانش انتخابش را در هیات مدیره پرسپولیس تائید کرد. البته لازم به ذکر است که برخی محافل خبری مدعی هستند عباس انصاری‌فرد مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره جدید انتخاب خواهد شد.

با این حال مسئول رسانه‌ای سازمان تربیت بدنی، در خصوص معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حمید سجادی، معاون ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی، امروز درباره هیئت مدیره پرسپولیس با رئیس سازمان تربیت بدنی جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و سپس تا بعد از ظهر امروز، ترکیب جدید هیئت مدیره مشخص می‌شود.

نیاکی ادامه داد: درباره مدیره عامل باشگاه و اینکه انصاری فرد، عوض می‌شود و یا خیر، هیئت مدیره تصمیم می‌گیرد و نمی‌توانم چیزی را در این باره اعلام کنم.

با این حال یک منبع موثق در سازمان تربیت بدنی گفت: اگر مشکل خاصی رخ ندهد اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تا ساعت 6 بعدازظهر امروز ابه صورت رسمی معرفی خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)