مرجع خبری پرسپولیس : مطابق قانون اساسی حبیب کاشانی طی مدت سه ماه می تواند مدیرعامل سرخپوشان پایتخت باشد و قانون مدیران دو شغله منعی برای او ایجاد نخواهد کرد، اما گفته می شود علی سعیدلو برای حل شدن این مشکل و مدیرعاملی طولانی حبیب کاشانی اقداماتی انجام داده است.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، حبیب کاشانی که با حکم سرپرستی موقت پای به باشگاه پرسپولیس گذارده این روزها و در پی منتفی شدن حضورش در فدراسیون فوتبال بدش نمی آید بار دیگر مدیرعامل سرخپوشان پایتخت باشد و خاطرات خوش گذشته را تکرار نماید. هرچند کاشانی دیروز در مصاحبه گفته بود به هیچ عنوان مدیرعامل پرسپولیس نخواهد شد ( که البته امروز در دومین مصاحبه مدعی شد اگر مشکل دو شغله بودن او حل شود این سمت را با کمال میل می پذیرد ) اما نباید زیاد به این حرف حاج حبیب استناد کرد چرا که همگان به یاد دارند او در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد نیز مدام از عدم تمایلش برای مدیرعاملی سخن می گفت !

امروز اما خبری به دستمان رسید مبنی بر اینکه علی سعیدلو برای حل قانونی مشکل کاشانی دست به کار شده و او به احتمال فراوان خود مدیرعامل سرخپوشان پایتخت خواهد بود. ضمن اینکه از نظر قانونی نیز حضور کاشانی در این پست تا سه ماه بلامانع است، که به نظر می رسد رئیس سازمان برای حضور طولانی مدت او در این تیم اقدامات قانونی را انجام خواهد داد.

انتهای خبر اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)