مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کسی که به جای من می آید بتواند برای پرسپولیس مفید باشد چرا که مطمئنم باشگاه با استعفایم موافقت می کند.

حمید استیلی در پایان این دیدار اظهار داشت: من از هواداران عذرخواهی می کنم و از همین جا اعلام می کنم که دیگر در پرسپولیس مربیگری نخواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان باشگاه با استعفای وی موافقت خواهند کرد یا نه، گفت: بی تردید با استعفای من موافقت می شود.

سرمربی پرسپولیس افزود: من هر کاری از دستم برمی آمد برای تیمم انجام دادم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم اما بضاعت پرسپولیس همین است و از دست من کاری بیش از این برنمی آمد.

استیلی با انتقاد از اشتباهات فردی بازیکنان تیمش در دیدار مقابل استقلال گفت: ما شروع خوبی داشتیم و در وقت های اضافی پس از دریافت گل نخست خوب بازی کردیم اما با دریافت گل دوم که بر اثر اشتباه فردی روی داد شیرازه تیممان پاشید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام کناره گیری اش از سرمربیگری پرسپولیس گفت: امیدوارم فردی که به جای من می آید بتواند پرسپولیس را از وضعیت فعلی خارج کند.

 

وی پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال در جام حذفی گفت: برای این مسابقه نفرات زیادی نداشتیم.9 بازیکن تیم را در اختیار نداشتم. با این حال در 90 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم و نسبت به بازی رفت برابر استقلال تیم ما از نظر فوتبالی پیشرفت خوبی داشت.

وی افزود: در 90 دقیقه نقاط قوت استقلال را به خوبی مهار کردیم اما در وقت اضافه برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از هواداران بابت این شکست عذرخواهی و از مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم. از بازیکنانم هم ممنون هستم که جانانه بازی کردند. ما نیمکت جوانی داشتیم. شاید اگر می‌توانستیم تعویض کنیم، روند تیمی ما بهتر می‌شد. در جام حذفی شکست با یک یا سه گل فرقی نمی‌کند. من نفرات جوان را به میدان فرستادم اما دیگر کار از کار گذشته بود.

سرمربی مستعفی پرسپولیس تاکید کرد: فشار زیادی روی تیم و بازیکنان است. من کنار می‌روم تا شاید فشار روی بازیکنان کمتر شود. ما از نظر فوتبالی خیلی خوب پیشرفت کردیم اما در نتیجه‌گیری خوب نبودیم. برای بازی امروز با استقلال فقط 10 بازیکن داشتم و غلامرضا رضایی را به زور آمپول به این بازی رساندم.

استیلی در مورد اینکه بهتر نبود پس از پایان نیم فصل کناره‌گیری می‌کرد، گفت: تا آن زمان فقط دو بازی دیگر باقی مانده اما فشار زیادی روی تیم، مدیریت و بازیکنان  و خودم  بود. من کنار می‌روم تا فشارها کمتر شود و بازیکنان بتوانند راحت‌تر بازی کنند و با اضافه شدن 5-6 بازیکن به پرسپولیس شرایط کار بهتر شود.

وی در مورد قبول استعفایش گفت: قبل از اینکه به من بگویند استعفا دادم. فشارها زیاد بود. با این حال من از تنها چیزی که ناراحت شدم فحاشی به مادر داغدارم بود. طاقت این مسئله را نداشتم. از مردم هم عذرخواهی می‌کنم.

استیلی در مورد اینکه قبول دارد پرسپولیس اول فصل خوب بسته نشده است، گفت: صد در صد. مشکلات ما از همان ابتدای فصل شروع شد. اینکه بازیکنان ما در دوره آماده سازی در اردوی تیم ملی بودند و پس از آن مشکلات روحی و روانی داشتیم. به هر حال از همه آنها تشکر می‌کنم. فشار از روز اول روی تیم ما بود. همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم و نمی‌توانستیم تمرینات تاکتیکی انجام دهیم. با این حال بعد از دربی رفت روند تیمی خوبی داشتیم.

استیلی در مورد اینکه چه کسی را مقصر رفتن خود می‌داند،‌ گفت: هیچ کس مقصر رفتن من نیست. من خودم مقصر بودم. امیدوارم هر کسی که می‌آید بتواند با این بازیکنان خوب نتیجه بگیرد. من هم هر کاری که از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

وی در مورد ممدوتال گفت: او یکی از بهترین نفرات ما است. ضمن اینکه نصرتی و شیث رضایی را نداشتیم. با این حال من کسی را مقصر نمی‌دانم.

وی در مورد اشتباهات حقیقی روی گل‌هایی که خورد،‌ گفت: من از هر دو دروازه‌بان استفاده کردم. حقیقی دروازه‌بان دوم تیم ملی است. از هیچ کس انتقاد نمی‌کنم و بازیکنانم تمام توان خود را گذاشتند. تا اشتباهی رخ ندهد گلی به ثمر نمی‌رسد. من به تیمم ایمان و اعتقاد دارم.

استیلی در مورد انتقاد بازیکنانش از عزیز محمدی در مورد بازی با استقلال گفت: این برنامه‌ریزی بود که او انجام داد و ما حتی پیش او هم رفتیم و قبول نکرد که تاریخ دربی را عوض کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)