مرجع خبری پرسپولیس : مسابقات پایه ای با پیروزی تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و تساوی امیدهای پرسپولیس پیگیری شد.

 

تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس با نتیجه دو بر یک از سد تیم پیکان گذشت. شاگردان سعید تهرانی نژاد با شکست تیم پیکان همچنان در رده دوم جدول این مسابقات قرار دارند. گل های پرسپولیس توسط امیررضا نراقی و علی آقاعلی به ثمر رسید.

 

 

در مسابقات نوجوانان؛ تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس با درخشش امیرحسین امن زاده تیم فوتبال شهرداری را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. شاگردان رحیم یوسفی با شکست تیم شهرداری 30 امتیاز شدند و به رده هشتم جدول این مسابقات صعود کردند.

 

گل های سرخپوشان پایتخت را امیر حسین امن زاده به ثمر رساند و در این بازی هت تریک کرد.

 

در مسابقات جوانان؛ تیم فوتبال جوانان پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 برابر شهرداری قدس به برتری رسید. سرخپوشان در حالی این بازی را با برد پشت سر گذاشتند که دو بر صفر از حریف خود عقب بودند که با تغییر تاکتیک و یک بازی زیبا در نهایت توانستند با نتیجه 3 بر 2 به برتری برسند.

 

گل های پرسپولیس در این دیدار توسط محمد رحمتی، بهروز یعقوبی و مظاهر کلنج به ثمر رسید. پرسپولیس با این برد 20 امتیاز شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

 

و در رده امیدها؛ تیم فوتبال امید پرسپولیس در کرج میهمان تیم پیکان بود و به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. امیدهای سرخپوشان پایتخت در زمین کلارک کرج به مصاف تیم پیکان رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

گفتنی است؛ پرسپولیس با این تساوی 27 امتیاز شد و همچنان در میانه جدول قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)