آخوندي: مذاكره با تاپ‌مولر تا امشب ادامه دارد

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: نكته مثبتي كه امسال نسبت به سال گذشته داريم اين است كه تيم بي‌حاشيه‌تر است

محمد آخوندي در گفت و گو ئی درباره وضعيت باشگاه پرسپوليس و نگراني‌هايي كه براي اين تيم در فصل آينده وجود دارد، تصريح كرد: پس از اينكه مجموعه مديريتي باشگاه تصميم به نبودن وينگادا در اين تيم گرفت، وضعيت به گونه‌اي شد كه ما مربي جديدي انتخاب كنيم بنابراين برخلاف دفعه قبل قرار شد تصميم‌گيرنده كميته فني باشد نه هيات مديره. در همين رابطه جلسات متعددي داشتيم و در نهايت دو گزينه تا‌پ‌مولر و لوكا پرزوويچ را انتخاب كرديم.

عضو هيات مديره پرسپوليس ادامه داد: اين دو به دعوت باشگاه به ايران آمدند و هر كدام با هيات مديره جلسات مفصلي را داشتند. در نهايت كميته فني نظر مكتوب خود را به هيات مديره ارائه و اعلام كرد تاپ مولر گزينه مناسبي براي پرسپوليس است و اگر به هر دليلي جذب او امكان پذير نشد، پرزوويچ گزينه خوبي براي تيم است.

آخوندي تاكيد كرد: همين مسئله را ملاك قرار داديم اما مشكلي كه براي عقد قرارداد تاپ مولر وجود دارد رقم بالاي پيشنهادي اين مربي است. ما بحث عدم توانايي پرداخت اين پول را نداريم. بحث اين است در باشگاهي مثل پرسپوليس كه متعلق به دولت و مردم است،بايد پاسخگوي پرداخت چنين مبلغ وحشتناكي باشيم.


وي افزود: شاهد بوديد كه بعد از جدايي قطبي از پرسپوليس بعضي رسانه‌ها به دروغ مبلغ قرارداد او را با عهدنامه تركمانچاي مقايسه كردند، بنابراين ما بايد اين ملاحظات را داشته باشيم.
آخوندي در پاسخ به اين سئوال كه مبلغ پيشنهادي تاپ مولر چه ميزان است، گفت: او ابتدا مبلغ يك ميليون و 200هزار يورو را پيشنهاد داده بود كه در نهايت با رايزني‌هاي آقاي انصاري‌فرد اين مبلغ را به 800 هزار يورو كاهش داده اما همين مبلغ هم رقم بالايي است.
عضو هيات مديره پرسپوليس اظهار داشت:

در مورد لوكا پرزوويچ هم برخي روزنامه‌ها مطالب غير واقع در مورد او نوشتند. از طريق سفارت كرواسي اين مطالب به او منتقل شد و او اعلام كرد در ايران به وي توهين شده است.
آخوندي تصريح كرد: اگر تا آخر امروز مذاكرات باشگاه با تاپ مولر به نتايج مثبت منتهي نشود و با او به توافق نرسيم با گزينه‌هاي ديگري كه مدنظر باشگاه است، مذاكرات آغاز مي‌شود.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس در مورد يارگيري اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات يادآور شد: در بخش يارگيري باشگاه عملكرد خوبي داشته و مهره‌هاي گرفته شده از خوب‌هاي ليگ هستند. اگر مربي خارجي براي هدايت پرسپوليس بيايد، با بازيكنان ايران آشنايي ندارد بنابراين كميته فني در جلسات بسياري كه براي تشخيص نقاط قوت و ضعف تيم داشته،‌ نفرات مورد نياز را انتخاب كردند.

آخوندي ادامه داد: براي انتخاب نفرات كميته فني جلسات مختلفي را برگزار كرده و تك تك اعضا تصميمات گرفته شده را به امضا رساندند و آن را در اختيار هيات مديره قرار دادند. نكته مثبتي كه امسال به نسبت سال گذشته در پرسپوليس مشاهده مي‌شود اين است كه تيم بي‌حاشيه‌اي داريم. بازيكنان جواني در تيم وجود دارند اما متاسفانه بعضي‌ها در بخش يارگيري عملكرد باشگاه را به صورت منفي برجسته مي‌كنند.

آخوندي در حمايت از عملكرد انصاري‌فرد گفت: شايد انصاري‌فرد در فصل نقل و انتقالات بي‌سر و صدا بوده اما عملكرد خوبي داشته است. تيم خوبي بسته‌ايم و شايد يكي از دلايلي كه انصاري‌فرد كمتر صحبت مي‌كند اين است كه مي‌خواهد بيشتر كار كند.


وي در انتقاد به دير آغاز شدن تمرينات پرسپوليس عنوان كرد: هيات مديره نيز اين ايراد را به باشگاه وارد كرده البته قرار است تست پزشكي در هفته جاري از همه بازيكنان گرفته شود و تلاش مي‌كنيم اين تاخير را با كار بيشتر برطرف كنيم. من فكر مي‌كنم نبايد در اين زمينه شلوغش كنيم.
آخوندي در پايان خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: هواداران پرسپوليس بدانند هيچ كاري در اين باشگاه بدون نظر كميته فني و هيات مديره انجام نشده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)