مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از اینکه نوار پیروزی‌های متوالی تیمش پاره نشد، ابراز خوشحالی کرد.

سعید آذری درباره برتری ۲ بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر گفت: دیدار امروز یکی از زیبا‌ترین بازی‌های لیگ تا این لحظه بود. بار فنی بازی بالا بود و حرکات تکنیکی و زیباپسندی را شاهد بودیم. ذوب‌آهن از موقعیت‌هایش استفاده کرد و خوشبختانه نوار پیروزی‌هایش پاره نشد. ذوب‌آهن فوتبال خوبی انجام می‌دهد و تعصب بازیکنان در زمین ستودنی بود.

وی افزود: باید تشکر ویژه‌ای از قلعه‌نویی و کادر فنی داشته باشم، چرا که تلاش بازیکنان ذوب‌آهن ستودنی بود. این بازی گامی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود. تیم‌های حریف در اینجا راضی به خانه‌های‌شان نمی‌روند، استقلال هم دوست نداشت بازنده برود. ذوب‌آهن با قدرت بازی کرد و وجود قلعه‌نویی به حساسیت‌های بازی افزوده بود و استقلالی‌ها فکر نمی‌کردند ببازند، اما ذوب‌آهن فوق‌العاده بود و سزوار برد بودیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص آماده شدن چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: «فیدبک» را باید از بازیکنان بگیرید که از نوع و کیفیت چمن صحبت کنند. گردش توپ روی چمن متوازن بود و خوشحالم بازگشت ما به فولادشهر با پیروزی بین‌المللی در دیدار قبلی و بازی امروز برابر استقلال بود. خوشحالیم بازگشت ما به فولادشهر با پیروزی‌های فوق‌العاده همراه شده است.

آذری در واکنش به شکسته شدن صندلی‌های ورزشگاه توسط هواداران استقلال گفت: ما دایره حقوقی داریم و بهتر است ناظران نظر بدهند. عصبانیت‌ استقلالی‌ها را درک می‌کنم، چون دوست داشتند تیم‌شان برنده شود. اگر قرار بود اینگونه عصبانیت‌شان را خالی کنند، اشکالی ندارد، اما ما صندلی‌ها را دوباره می‌چسبانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)