مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: هر زمان که مقابل پرسپولیس به پیروزی می‌رسیم بحث‌هایی مانند اشتباهات داوری و موارد حاشیه‌ای مطرح می‌شود.

سعید آذری پس از پیروزی دو بر صفر ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: هم بازی عالی بود و هم داوری با وجود اینکه یک پنالتی برای ما نگرفت اما می‌‌گویم قضاوت عالی بود.

وی ادامه داد: شما اگر دقیقه 24 بازی را نگاه کنید متوجه می‌شوید چه اتفاقاتی افتاد. هر زمان پرسپولیس را می‌برید همین بحث‌ها مطرح می‌‌شود. توپ حدادی فر نیم متر داخل دروازه بود اما گرفته نشد اینکه پیروزی‌های ذوب آهن به اشتباهات داوری ربط داده می‌شود درست نیست.

مدیرعامل ذوب آهن درباره رفتار مسلمان به دلیل نرفتن به سمت نیمکت این تیم و یحیی گل محمدی گفت: محسن اینجا پرورش پیدا کرده است و اگر سمت گل‌محمدی نرفته است اشتباه کرده است. او باید بداند که تمام معلمانی که در مسیر زندگی انسان قرار می‌گیرند قابل احترام هستند.

آذری درباره دربی احتمالی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: هر تیمی که مقابل ما قرار گیرد براساس فرآیند و تمریناتی که تعریف کرده‌ایم مقابلش به میدان خواهیم رفت. باید این روند جنگندگی را حفظ کنیم و فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)