پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس تکلیفش در آسیا و لیگ مشخص شده و خیلی ریلکس و راحت مقابل ما بازی می‌کند.

سعید آذری در خصوص بازی حساس فردای تیمش با پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: بازی به هیچ عنوان حساس نیست، البته بازی مهمی داریم، اما حساس نیست! نباید بیخود برای این بازی حساسیت درست کنیم. ما با توجه به وضعیت جدول دنبال پیروزی هستیم و از نظر روح و روانی هم شرایط خوبی داریم. پرسپولیس هم تکلیفش در آسیا و لیگ مشخص شده و خیلی ریلکس و راحت مقابل ما بازی می‌کند.

وی ادامه داد: برانکو یک مربی حرفه‌ای است که قطعاً فردا با وجود اینکه بازی برای تیمش حساسیتی ندارد با تمام قوا تیمش را به زمین می‌فرسد. خودمان هم می‌دانیم پرسپولیس فردا با انگیزه‌تر و قوی‌تر به زمین می‌آید و همین مسئله می‌تواند هیجان بازی را بالا ببرد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که برای تیم و باشگاهش نایب قهرمانی در لیگ مهم است یا شکست استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه چیز برای ما مهم است و اولویت‌بندی وجود ندارد. ما ۴ بازی داریم که می‌خواهیم با قدرت پشت سر بگذاریم تا فصلمان را به خوبی تمام کنیم.
آذری در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی و ستاره‌های ذوب‌آهن مانند مرتضی تبریزی سال دیگر از این تیم جدا می‌شوند تأکید کرد: تمام ستاره‌های ما با باشگاه قرارداد دارند و از دوستانی که پنهانی با بازیکنان ما مذاکره می‌کنند می‌خواهیم که این را بدانند که همه با ما قرارداد دارند. اگر هم بحثی در مورد نقل و انتقال بازیکن باشد باید با باشگاه وارد مذاکره شوند. از قول من بنویسید که این دوستان این پنبه را از گوش خود در بیاورند که من ستاره‌هایم را از دست بدهم.
وی ادامه داد: در خصوص قلعهنویی هم قرار شده او فعلا حواس و تمرکزش به بازی‌های باقیمانده باشد البته ما به قلعه‌نویی کتبا اعلام کردیم که بعد از بازی با نفت جلسه‌ای بگذاریم و صحبت‌هایمان را با هم انجام بدهیم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)