پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به پیوستن رضا شکاری به تیم تراکتور واکنش نشان داد.

سعید آذری در خصوص پیوستن رضا شکاری به تیم تراکتور تبریز گفت: در ابتدا باید بگویم باشگاه پرسپولیس شانس آورد که شکاری را جذب نکرد؛ چراکه ماهیت اصل موضوع تغییر نمی‌کند. شکاری اگر به شاهین، تراکتور، پرسپولیس و هر تیم دیگری برود مهم نیست؛ چراکه فیفا به این مسائل کاری ندارد. فیفا از تیم روبین‌کازان می‌خواهد که آ‌ی‌تی‌سی شکاری را صادر کند که این مسئله مشکل‌ساز خواهد شد.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فوتبال روسیه قانونی بود مبنی بر اینکه ۱۴ بازیکن جوان بگیرند و آنها این بازیکنان را می‌گرفتند و گاهی بازی هم نمی‌کردند، اما آنها را به تیم‌های دیگر ترانسفر می‌کردند. فدراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روسیه حالا قانون خود را عوض کرده و هر باشگاه می‌تواند ۸ بازیکن جوان به خدمت بگیرد و به همین دلیل ۶ بازیکن از این لیست باید خارج شوند. باشگاه روبین‌کازان از خدایش است که این اتفاقات بیفتد، چون اگر باشگاه ذوب‌آهن در فیفا رای را برنده شود، آن وقت به هر میزان که روبین‌کازان خسارت بدهد می‌تواند از باشگاهی که با شکاری قرارداد بسته معادل آن خسارت را بگیرد و این مسئله کار را سخت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: من در روزهای اخیر درباره این مسائل با آقای نبی و رغبتی صحبت کردم و آنها را در جریان این شرایط گذاشتم. نبی با فیفا ارتباطات خوبی دارد؛ چراکه سال‌ها دبیرکل فدراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بوده و او می‌داند که جذب این بازیکن دردسرهای زیادی خواهد داشت. این را هم بگویم بازیکنی که ۴ روز پای یک باشگاه بزرگ نماند، آیا می‌تواند تعهدی به تیم آینده‌اش داشته باشد؟

آذری درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی با روبین‌کازان خواهرخواندگی امضا کرده و آیا این موضوع به آنها کمک خواهد کرد، افزود: فیفا به این مسائل کاری ندارد؛ چراکه مشکل شکاری با روبین‌کازان نیست، بلکه مشکل آنها بحث ذوب‌آهن است. شکاری با باشگاه روبین‌کازان مشکلی ندارد، بلکه در این میان پای ذوب‌آهن در میان است.

وی در مورد اینکه یکی از روزنامه‌ها امروز مدعی شده احتمال انحلال باشگاه ذوب‌آهن به دلیل مشکلات مالی وجود دارد، خاطرنشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این مسائل کذب است و صحت ندارد و من آن را رد می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص سه بازیکن سرباز این تیم که در تراکتور هستند، افزود: ما زیر بار خواسته تراکتور نرفتیم؛ چراکه آنها می‌خواستند دانیال اسماعیلی‌فر را به ما بدهند و حق ترانسفر او را هم برای ما بگذارند اما دو بازیکن دیگر را آزاد کنند که من این مسئله را نپذیرفتم و با هر سه بازیکن صحبت کردم؛ چراکه آنها با ما قرارداد دارند و نیاز به قرارداد جدید ندارند. با توجه به اینکه مسابقات لیگ عقب می‌افتد و از اواخر مرداد آغاز می‌شود به همین دلیل این بازیکنان می‌توانند در بازی‌های آسیایی به ما کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)