پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این باشگاه رفتارهای خوبی با من نشد و اگر بخواهم آنها را بازگو کنم مردم برایم گریه خواهند کرد.
محمدامین آرام‌طبع ، در خصوص توافقش با باشگاه پرسپولیس گفت: امروز با من تماس گرفته شد تا به باشگاه بروم. من هم با وجود اینکه پیش از این زیاد اذیت شده بودم به این باشگاه رفتم و با آقای گرشاسبی جلسه‌ای برگزار کردیم و درنهایت به توافق رسیدیم تا من یک چک مدت‌دار از باشگاه بگیرم و از شکایتم صرف‌نظر کنم.

وی‌ ادامه داد: من به احترام باشگاه پرسپولیس و دوستانی که در این تیم دارم از شکایتم صرف‌نظر کردم. دوستانی در پرسپولیس دارم که زحمات زیادی می‌کشند و این تیم می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و من نخواستم خللی در موفقیت‌های این تیم به وجود بیاید اما پرسپولیسی‌ها با من رفتار خیلی بدی داشتند و می‌توانید از علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، وحید امیری، محسن ربیع‌خواه و… بپرسید که چه رفتار بدی با من در پرسپولیس شد. با وجود همه این اتفاق‌ها برای اینکه برای پرسپولیس مشکلی پیش نیاید من از شکایتم گذشتم و با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیم.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: اما در این بین متأسفانه برخی افراد ناآگاه به صفحه شخصی من حمله کرده بودند و فحش‌های زیادی را برایم نوشتند اما آنها از واقعیت ماجرا خبر ندارند. اگر روزی بخواهم اتفاقاتی که در پرسپولیس با من شد را بگویم می‌توانم به اندازه یک کتاب صحبت کنم و همه برایم گریه کنند چون رفتار خوبی در این تیم با من نشد. من بازیکن با رزومه‌ای بودم و به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم اما برخی‌ها در این تیم با من رفتار خوبی نکردند که من آنها را نمی‌بخشم. آن عده‌ای که در اینستاگرام به من فحاشی کردند هوادار واقعی پرسپولیس نبودند و من حساب آنها را از هواداران واقعی این تیم جدا می‌دانم اما آنها باید در آن دنیا پاسخ اتهامات و دشنام‌هایی را که به من دادند را بگیرند. من نخواستم برای پرسپولیس مشکلی ایجاد شود و به همین دلیل با وجود اتفاقاتی که رقم خورده بود با این باشگاه به توافق رسیدم. جا دارد از همین طریق از آقایان دهقان، ابراهیمی و گرشاسبی که زحمات زیادی کشیدند تشکر و قدردانی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)