محبت هواداران را حس می‌کنم

 

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي مقابل استيل آذين از 2 توپي كه نصيبم شد يكي را تبديل به گل كردم.


اشپیتیم آرفی در ابتدا گفت : دلم می‌خواهد در ابتدا از هواداران پرسپولیس تشکر کنم. علی رغم اینکه در بازی زیادی به میدان نرفته‌ام، نمی‎‌دانم چرا اینقدر به من محبت دارند، محبتی که آن را از تشویق‌های آنها حس می‌کنم. موضوعی که به من خیلی روحیه می‌دهد.

 

زننده گل دوم پرسپولیس در برابر استیل آذین درباره این بازی گفت: پرسپولیس خوب بازی کرد و توانست تیم قدرتمندی را شکست دهد. من هم از وقتی که به میدان آمدم فقط دو یا سه توپ بیشتر گیرم نیامد که توانستم یکی از آنها را به گل تبدیل کنم که از این موضوع بسیار خوشحالم.

 

 

 

وي ادامه داد: شايد اگر توپ بيشتري به من مي‌رسيد مي‌توانستم گل بزنم اما به من پاس زيادي داده نشد. با اين حال از گلي كه زدم خوشحالم.


وی قهرمانی را تنها هدف پرسپولیس دانسته و اضافه کرد : پرسپولیس باید فقط برای قهرمانی تلاش کند و معنی ندارد تیمی به این بزرگی با چنین خیل عظیم هوادارانی به چیزی غیر از پیروزی و قهرمانی فکر کند.

 

آرفی در بخش عمده‌ای از صحبت‌های خود هواداران پرسپولیس را مورد خطاب قرار داده و تاکید کرد : وست دارم در این گفت و گو بیشتر با هواداران صحبت کنم. اگر حمایت این هواداران پشت تیم باشد این تیم بدون شک در بازی‌های آینده و حتی در بازی‌هایی که عالی هم ظاهر نشود به برتری خواهد رسید. پرسپولیس با این هواداران به همه چیز خواهد رسید.

 

من در آلمان زندگی می‌کردم و تیم بورسیا دورتموند را خیلی دوست داشتم، اگر در سایت‌های بسیار معتبر فوتبالی جستجو کنید متوجه خواهید شد که در تمام بازی‌های این تیم هواداران ورزشگاه را کاملا پر می‌کنند صرف نظر از اینکه تیمشان در کجای جدول قرار گرفته است آنها می‌آیند و از تیم خود حمایت می‌کنندتا تیم نتیجه بگیرد. من تعجب می‌کنم که در بعضی بازی‌ها تعداد کمی تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند. البته شاید بگویند که از نتایج پرسپولیس ناراضی‌اند. اما معنای هواداری، حمایت در همه روزهاست چه روزهای خوب و چه روزهای بد. چیزی که می‌تواند روزهای بد را به پایان برساند همین حمایت و حضور هواداران است وگرنه یک تیم به تنهایی نمی‌تواند خود را از شرایط سخت خارج کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)