رضایی و نصرتی باید در دادگاه محاکمه شوند

مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم آشتياني مي‌گويد دو بازيكن خاطي پرسپوليس بايد دادگاهي شوند و كميته انضباطي فدراسيون فوتبال نيز آن‌ها را براي هميشه محروم كند.

 

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره رفتار زننده دو بازيكن پرسپوليس در بازي اين تيم مقابل داماش گيلان، اظهار كرد: شيث رضايي را من خودم به پرسپوليس آوردم و او را كاملا مي‌شناسم. متاسفانه بعضي از افراد ظرفيت حضور در پرسپوليس را ندارند.

 

من واقعا از هواداران پرسپوليس عذرخواهي مي‌كنم كه چنين حركاتي را شاهد بوده‌اند.

 

وي افزود: خود من خيلي براي پرسپوليس زحمت كشيدم. دو بار براي پرسپوليس به كما رفتم. دندان‌هايم شكست و حتي تا دم مرگ رفتم. يك بار هامبورگ من را مي‌خواست، اما به خاطر پرسپوليس به هامبورگ نرفتم. بازيكنان هم‌دوره‌اي من هم همينطور. با عرق زيادي براي پرسپوليس بازي مي‌كرديم، اما نمي‌دانم چه اتفاقي براي بازيكنان امروز افتاده است.

 

آشتياني ادامه داد: با اين كارها بيشتر از شكست طرفداران پرسپوليس را مي‌رنجانيم. نصرتي و رضايي نه تنها خودشان را در جامعه زير سوال مي‌برند، بلكه هواداران پرسپوليس را هم از تيم محبوب‌شان دور مي‌كنند و شايد اصلا آنقدر ناراحت شوند كه از دوست داشتن پرسپوليس خسته شده و طرفدار تيم ديگري شوند. ما پرسپوليس را پاك و مقدس به بازيكنان امروز تحويل داده‌ايم.

 

بازيكن سال‌هاي دور پرسپوليس با اشاره به اين كه باشگاه بايد نصرتي و رضايي را اخراج كند، گفت: شيث رضايي قبلا هم از اين كارها كرده. يك بار در هواپيما بازيكنان را ترسانده بود و يك بار ديگر هم به بازوبند كاپيتاني پرسپوليس بي‌احترامي كرده بود. به نظر من كميته انضباطي فدراسيون بايد قاطعانه با اين موضوع برخورد كند. من اگر جاي رييس كميته انضباطي بودم، جلسه اضطراري مي‌گذاشتم و براي هميشه اين دو بازيكن را محروم مي‌كردم. به هر حال اين قضيه شوخي بردار نيست. بچه‌هاي ما پاي تلويزيون چه چيزي بايد ياد بگيرند؟ حتي بايد آن‌ها را به دادگاه كشيد و مجازات براي آن‌ها تعيين كرد.

 

ابراهيم آشتياني همچنين درباره بركناري خوردبين از سرپرستي پرسپوليس، گفت: خوردبين خودش بايد زودتر از اينها مي‌رفت. من به او گفته بودم كه زودتر برود. به اعتقاد من كسي بايد جاي خوردبين بيايد كه فني باشد و در شرايط سخت كنار استيلي باشد نه اين كه فقط كارهاي تعويض را انجام دهد. در همه جاي دنيا هم اين گونه است كه از بازيكنان بزرگ قديمي در پست سرپرست استفاده مي‌كند. سرپرست بايد مثل پدر به بازيكنان نزديك باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)