پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تصمیم عجیب AFC مبنی بر عدم میزبانی باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان اظهار داشت: آنها اشتباه کردند اما بهترین تصمیم را در قبال آنها گرفتیم.

فرزاد آشوبی درباره شروع دوباره نوزدهمین رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران پس از گذراندن تعطیلات زمستانی اظهار داشت: فوتبال ناچیز باشگاهی ایران از لحاظ فنی، باز هم با کش و قوس های فراوان همراه بود تا یکسری از تیم ها تصمیم به تغییر مربیان خود و جابجایی بازیکنان بگیرند. با این حال همین فوتبال می تواند کمک خوبی به هواداران کرده تا کمی از دغدغه های روزمره خود را نداشته باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار حساس یکشنبه این تیم مقابل تراکتور تبریز در هفته هفدهم اظهار داشت: فکر می کنم بازی جذابی باشد. همین دیدار می تواند تنور فوتبال را در کشور داغ کند. هر دو تیم شرایط خاص خود را دارند و به دلیل داشتن هوادار زیر بار فشار آنها برای کسب پیروزی هستند.

وی درباره حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم تاکید کرد: او مسئولیت بسیار سختی را پذیرفته است و قطعا در ادامه کار با چالش های جدی روبرو می شود. پرسپولیس به اندازه کافی با مشکلات ریز و درشت روبروست. بنابراین هر مربی باید سعی کند آنها را برطرف کرده و تمرکز بازیکنانش را برای بازی های پیش رو معطوف کند.

آشوبی در خصوص اینکه شانس کدام تیم را برای کسب برتری در این دیدار بیشتر می بینید تاکید کرد: فکر می کنم در تراکتور اتفاق خاص تاکتیکی رخ نداده است. عدم تکرار اشتباهات آقای دنیزلی که سرمربی قبلی این تیم بود راهکاری بود که آقای الهامی در نظر گرفته است.

او که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را نیز داشته، افزود: تراکتور تبریز پس از رفتن دنیزلی با دو هافبک دفاعی بازی می کند که کار را برای حریفان خود سخت می کند. آنها با احتیاط بیشتری بازی می کنند. بنابراین بازی پرسپولیس و تراکتور می تواند محلی باشد که هیچ بازیکنی نباید دچار اشتباهات فردی در سیستم تاکتیکی تیمش شود.

آشوبی درباره انتظار هواداران پرسپولیس برای چهارمین قهرمانی متوالی این تیم با گل محمدی یادآور شد: پرسپولیس کار بسیار سختی برای چهارمین قهرمانی متوالی دارد. تغییر کادر فنی هر تیمی عوارض خاص خودش را دارد. امیدوارم او بتواند مدیریت لازم را خیلی زود کسب کند. همه چیز به نحوه مدیریت اقای گل محمدی بستگی دارد. اگر او به زودی بتواند تیمش را بطور کامل مراقبت کند خواهد توانست انتظار هواداران را هم برآورده کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره تصمیم عجولانه AFC مبنی بر محرومیت باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا از میزبانی در ایران تصریح کرد: باید واقع بینانه به ماجرا نگاه کنیم. آنها اشتباه بزرگی داشتند اما رفتار ما در این شرایط بسیار عاقلانه بود. اگر نمی رفتیم لطمه های جبران ناپذیری می خوردیم.

آشوبی افزود: کار برای استقلال و شهرخودرو خیلی سخت است اما بهتر از این بود که جریمه میلیاردی و محرومیت چندساله را تحمل کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)