پرسپولیس نیوز: بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه می‌گویند وزیر ورزش طرفدار پرسپولیس است کاملا غلط است و حتی اگر هم چنین بود، چه ارتباطی به عملکرد خوب بازیکنان این تیم در زمین دارد؟

فرزاد آشوبی، در ارتباط با شائبه رنگی بودن تصمیمات وزارت ورزش و جوانان از سوی فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اینکه می‌گویند وزیر ورزش و جوانان از پرسپولیس حمایت می‌کند کاملا غلط است حتی اگر مسعود سلطانی‌فر به پرسپولیس علاقه هم داشته باشد چه ارتباطی به عملکرد خوب بازیکنان این تیم در زمین دارد.

وی در ادامه در خصوص اظهارات سرمربی تیم فوتبال استقلال که وزیر ورزش را متهم به پرسپولیسی بودن کرده، تصریح کرد: آیا سه قهرمانی پیاپی این تیم هم توسط وزیر ورزش بدست آمده است. پرسپولیس با نمایش خوب در زمین و عملکرد کادر فنی‌اش صدرنشین است، وزیر ورزش که این تیم را نبرده در صدرجدول قرار دهد.

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون ریشه مطرح شدن چنین شائبه‌هایی، خاطرنشان کرد: متاسفانه دلیل اصلی این شائبه‌ها، دولتی بودن فوتبال ما است و تا وقتی فوتبال ایران مثل همه جای دنیا خصوصی نشود، وضعیت بد پرسپولیس و استقلال درست نمی‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)