پرسپولیس نیوز: هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مدافع عنوان قهرمانی انتظار بیشتری می‌رود و تیم پرسپولیس تاکنون نتوانسته است چهره یک تیم باثبات را به خود بگیرد.

فرزاد آشوبی, درباره پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس هنوز با تیمی که مدعی جدی قهرمانی است, فاصله دارد و عملکرد این تیم دارای نوسانات زیادی است. ریتم بازی پرسپولیس در دقایقی از بازی شکل خوبی دارد، اما در دقایقی اصلاً خوب نیست. از مدافع عنوان قهرمانی هنوز انتظار بیشتری می‌رود و این تیم تاکنون نتوانسته است چهره یک تیم باثبات را به خود بگیرد.

وی درباره عملکرد جونیور براندائو که انتقادات زیادی به او وارد است, تصریح کرد: جونیور خیلی تحت فشار بوده است و فکر می‌کنم زمان بیشتری باید به او داده شود. جونیور تا اینجا نتوانسته است انتظارات فنی را برآورده کند و احتمالاً با زمان بیشتر می‌تواند روندش را تغییر دهد. فکر می‌کنم مهم‌تر از عملکرد خودش, حمایت کادر فنی و باشگاه است که می‌توانند به این بازیکن کمک کنند تا این فضا را پشت سر بگذارد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم آمادگی خط حمله این تیم عنوان کرد: اگر مهاجمان پرسپولیس به گل نمی‌رسند, بخش بزرگی از آن بر می‌گردد به اینکه شاگردان کالدرون در خلق موقعیت موفق نیستند و این را آمار به خوبی نشان می‌دهد. تیم با حداقل موقعیت پیروز می‌شود و این آمار خوبی نیست و نشان می‌دهد پرسپولیس هنوز نتوانسته است روند خوب و باثباتی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)