پرسپولیس نیوز: بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال معتقد است دیدارهای هفته نخست سرخابی‌ها در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر سخت و دشوار خواهد بود.

«فرزاد آشوبی» با بیان اینکه هر چند تعویق مکرر زمان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به سود این ۲ تیم تمام شده است اما مربیان برای تکمیل برنامه‌های خود نیاز به زمان بیشتری دارند گفت: مدیران ۲ باشگاه پرطرفدار ایران زمان زیادی به جذب کادر فنی تیم های خود اختصاص دادند به همین منظور تمرینات آماده سازی ۲ تیم در موعد مقرر برگزار نشد و مربیان برای همراهی تیم، زمان زیادی را در اختیار نداشتند.
به گفته وی بر همین اساس تعویق مکرر زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر برای هر تیمی اگر فایده نداشت حداقل برای این ۲ تیم سودمند بود.
به اعتقاد وی از آنجا که تمرینات آماده‌سازی تیم های پرسپولیس و استقلال به موقع شروع نشده بود اگر لیگ در زمان مقرر برگزار می‌شد این ۲ تیم ضرر می‌کردند.
بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: امروز و با توجه به تعویق لیگ این تیم‌ها به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر شده و می‌توان انتظار داشت که شروع خوبی در لیگ داشته باشند.
آشوبی در پاسخ به سئوالی درباره ارزیابی‌اش از دیدار نخست پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی نیز اظهارداشت: این دیدار برای کادر فنی پرسپولیس بسیار اهمیت دارد بسیاری از هم اکنون بدنبال مقایسه «گابریل کالدرون» با «برانکو ایوانکوویچ» بوده و آن را انتظار می کشند از این رو بازی در شرایطی خاص برگزار و بسیار حساس خواهد بود.
وی افزود: این دیدار نخستین دیدار رسمی است که پرسپولیس با هدایت کالدرون برگزار می‌کند بر همین اساس هواداران نباید توقع زیادی از این مربی داشته باشند البته معتقدم چنانچه کالدرون در این دیدار به موفقیت برسد همراهی سکوها را تا مدت ها به دنبال خود خواهد داشت.
وی درباره دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران نیز عنوان کرد:‌ درست است که استقلال در یک بازی تدارکاتی ماشین سازی را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داده است اما دیدار هفته نخست یک بازی رسمی است و به طور حتم شرایط برگزاری آن با دیدار دوستانه متفاوت خواهد بود.
وی تاکید کرد: تیم‌های سرخابی با توجه به تغییر در کادر فنی شرایط خاصی را تجربه می‌کنند از این رو مناسب تر است هواداران در هفته های نخست صبوری بیشتری داشته باشند و فارغ از هر نتیجه تنها از تیم‌های خود حمایت کنند.
به گفته وی در حال حاضر تنها مشکل اصلی این ۲ تیم مسایل حاشیه ای است و کادر فنی که مسئولیت اصلی تیم را بر عهده دارد باید آن را کنترل کند.
آشوبی در خاتمه عنوان کرد:‌ حضور «کالدرون» ‌ و «استراماچونی» ‌ که هر کدام تفکرات و سبک جدیدی را وارد فوتبال ایران خواهند کرد جذابیت لیگ ایران را نسبت به گذشته افزایش خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)