پرسپولیس نیوز: دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم روز پنجشنبه در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. بلیت‌های این بازی از طریق سامانه parsjamtk.ir در حال انجام است.

سرخپوشان ایران در اولین هفته از رقابت‌های نیم فصل دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر (جام خلیج فارس) در شهر جم میهمان تیم پارس جنوبی جم است.

این بازی از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی جم بوشهر برگزار خواهد شد. این ورزشگاه ظرفیت ۱۵ هزار تماشاگر را دارد. بلیت فروشی این مسابقه نیز در سایت این ورزشگاه آغاز شده است.

هواداران پرسپولیس به ویژه در عسلویه، جم و استان بوشهر می‌توانند با مراجعه به سامانه parsjamtk.ir برای تهیه بلیت این بازی اقدام کنند. برای خرید بلیت، ابتدا باید با وارد کردن مشخصات، در سامانه ثبت نام کنید و پس از آن برای خرید بلیت اقدام نمایید. بعد از انتخاب گزینه خرید بلیت بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم صفحه‌ای باز خواهد شد که باید مشخص کنید قصد خریداری جایگاه‌های مربوط به کدامیک از دو تیم را دارید.

پس از آن با یکی از دو روش پیشرفته یا دستی، اقدام به تعیین بلوک (سکو) نمایند، در ادامه صندلی‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب صندلی‌ها گزینه انتخاب را بزنید تا وارد مرحله پرداخت شوید.

هر کاربر می‌تواند تا ۸ بلیت خریداری کند ولی برای هر بلیت باید یک کد ملی وارد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)