مرجع خبری پرسپولیس: توزیع سالنامه باشگاه پرسپولیس که با حضور بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در نوروز 89 زیر چاپ رفت با تاخیر در سراسر کشور آغاز شد .

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در پی تقاضای زیاد هواداران برای دریافت سالنامه نفیس باشگاه و با توجه به مشکلاتی که درزمینه توزیع  و تحویل آنها  به هواداران در سراسر کشور وجود داشت، با هماهنگی به عمل آمده قرار شد تا تعداد محدودی از این سالنامه ها از طریق خود هواداران به فروش برسد.

 

بر اساس این طرح آن دسته از هوادارانی که در شهرهای دور و نزدیک دارای ارتباط با دیگر هواداران تیم می باشند می توانند با جمع آوری هزینه حداقل پنجاه عدد سررسید جهت تهیه سالنامه ها اقدام کنند.

 

 

 

 

نمایندگان تهرانی با مراجعه حضوری به باشگاه و یا از طریق هماهنگی با تلفن از طریق پیک برای آنها ارسال خواهد شد و نمایندگان شهرستانی نیز می توانند هم از طریق مراجعه حضوری خود و یا یک نفر نماینده که از طرف آنها مراجعه کندو هم اینکه با هماهنگی با شماره مذکور بسته های حاوی سالنامه از طریق پست و یا ترمینالهای مسافر بری برای آنها ارسال خواهد شد.

 

سالنامه نفیس باشگاه که تمام رنگی و دارای تاریخچه کامل پرسپولیس می باشدبا قیمت ۶۰۰۰۰ریال به نمایندگان تحویل خواهد شد و در صورتی که تعدادی از هواداران قصد دارند با سرمایه گزاری و خرید پر تعداد آن به توزیع این سالنامه در فروشگاههای خود در شهرستانها بپردازند تا ۱۵درصد می توانند بایت هزینه های خود به آن بیافزایند.

 

گفتنی است در آینده نزدیک توزیع تک فروشی و پستی این محصول برای هواداران سراسر کشور از طریق مرجع خبری پرسپولیس مهیا خواهد شد .

 

شماره تماس: ۰۹۳۵۶۸۰۷۰۸۵

اسامی تعدادی از نمایندگان شهرستانها برای توزیع سالنامه نفیس باشگاه به شرح ذیل می باشد.


اسامی نمایندگان

استان

شماره تماس

عیسی حقیقت پژو

تبریز

۰۹۳۶۴۷۵۳۶۰۰

امرالله زاهدی

بوشهر

۰۹۱۷۷۷۱۶۱۸۱

اسماعیل رازقندی

مشهد

۰۹۱۵۵۱۱۹۷۹۲

حسین رحیمی

بندرعباس و قشم

۰۹۳۸۴۴۸۴۸۸۷

سیدروح الله موسوی

شهرستان کنگان(بوشهر)

۰۹۱۷۷۷۵۸۸۷۶

محمدرضا خواجوی

اهواز

۰۹۱۶۱۱۳۳۵۷۶

مصطفی رستگار

گناوه

۰۹۱۶۹۱۸۴۱۱۸

محمد دست بسته

شیراز

۰۹۱۷۷۰۹۳۱۲۶

زانیار دلیری

سنندج

۰۹۱۹۵۸۱۷۵۳۴

شهرستان نور               سبحان ساسی               09119132612

گلستان                       سعید جعفری                 ۰۹۳۸۹۹۱۳۷۵۴

کاشان                       مصیب عنایتی نژاد              ۰۹۱۳۲۷۷۳۶۲۹

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)