پرسپولیس نیوز: مذاکرات نمایندگان فدراسیون فوتبال مکزیک با کارلوس کی‌روش آغاز شده است.

نشریه «ال‌پایس» اسپانیا گزارش داد؛ فدراسیون فوتبال مکزیک چشم به جذب کارلوس کی‌روش پرتغالی دارد که در دو دوره اخیر جام جهانی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشته و یکی از گزینه‌هایی است که به خاطر تجربیات ۱۰ سال اخیرش در تیم‌هایی همچون رئال مادرید و منچستریونایتد بیشتر از گزینه‌های دیگر مورد توجه سران فدراسیون فوتبال مکزیک قرار دارد.

پس از اینکه خوان کارلوس اوسوریو با پایان یافتن جام جهانی ۲۰۱۸ حاضر به تمدید قراردادش نشد و به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال مکزیک پایان داد، این فدراسیون اکنون به دنبال یافتن گزینه‌ای جدید برای سپردن هدایت ال‌تری به او است. هدف یون دلوئیسا، رئیس جدید فدراسیون فوتبال مکزیک تغییر نسل در تیم ملی این کشور است و از سرمربی جدید خواهد خواست تا این موضوع را برای دو دوره جام جهانی به خصوص جام جهانی ۲۰۲۶ که مکزیک به طور مشترک با آمریکا و کانادا میزبان آن خواهد بود، در نظر بگیرد.

سایت «www.90min.com» نیز گزارش داد؛ فدراسیون فوتبال مکزیک همچنان بر روی یافتن گزینه‌ای مناسب برای سرمربیگری ال‌تری کار می‌کند و در حال حاضر نگاه آنها معطوف کسی شده که سابقه سرمربیگری کریستیانو رونالدو را دارد. این فدراسیون مذاکراتش را با کارلوس کی‌روش پرتغالی آغاز کرده است، کسی که بدش نمی‌آید روی نیمکت ال‌تری بنشیند. کی‌روش می‌تواند روی نیمکت تیم ملی مکزیک در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بنشیند.

این سرمربی ۶۵ ساله تجربه بالایی در رده ملی و باشگاهی دارد که در کارنامه وی سرمربیگری تیم‌های رئال مادرید، منچستریونایتد (مربیگری)، اسپورتینگ لیسبون، تیم ملی آفریقای جنوبی، تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران دیده می‌شود. گفته می‌شود کی‌روش شناخت زیادی از فوتبال مکزیک دارد و الگوی چندین سرمربی لیگ برتر مکزیک (لیگا ام‌ایکس) هم است.

مکزیک در تاریخ‌های ۷ و ۱۱ سپتامبر (۱۶ و ۲۰ شهریور) در دیدارهای دوستانه‌ای به مصاف اروگوئه و آمریکا خواهد رفت و به نظر می‌رسد که یک مربی موقت هدایت ال‌تری در این دو بازی را برعهده خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در پایان ماه گذشته میلادی به پایان رسید و این سرمربی پرتغالی هنوز قراردادش را با این فدراسیون تمدید نکرده، هرچند مسئولان ورزش ایران از جمله مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از ماندن کی‌روش روی نیمکت تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اطمینان کامل دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)