مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان ليگ برتر اعلام کرد فصل نقل و انتقالات ليگ يازدهم بلافاصله پس از پايان مسابقات جام حذفي از روز 19 خردادماه آغاز خواهد شد.

 

عزيزالله محمدي اعلام اين خبر افزود: طبق آيين نامه سازمان ليگ، مهلت نقل و انتقالات ليگ برتر حدود 2 ماه خواهد بود که اين مهلت پس از پايان مسابقات جام حذفي از 19 خردادماه سال‌جاري آغاز و تا 10 روز پيش از آغاز ليگ يازدهم ادامه خواهد داشت.

 

وي با بيان اينکه فصل جديد مسابقات ليگ برتر از 11 مردادماه سال‌جاري آغاز خواهد شد، اظهار داشت:

با توجه به ديدارهاي تيم ملي در مرحله مقدماتي جام جهاني و ديدارهاي تدارکاتي و اردوهاي آماده سازي اين تيم و اميدهاي فوتبال ايران و همچنين حضور دو نماينده کشورمان در مراحل حذفي ليگ قهرمانان آسيا پيش بيني مي کنيم ليگ يازدهم با فشردگي خاصي همراه باشد که انتظار مي‌رود باشگاه‌ها با يک برنامه ريزي مناسب در جذب بازيکنان، خود را براي رقابت در يک فصل سنگين و فشرده آماده کنند.

 

 

محمدي با تاکيد دوباره بر سقف 350 ميليون تومان براي قرارداد مربيان و بازيکنان ليگ برتري به باشگاه‌ها هشدار داد در تنظيم قراردادها دقت کافي داشته باشند و از تنظيم قراردادهاي صوري خودداري کنند چرا که سازمان ليگ با هر گونه تخلفي در اين زمينه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

رئيس سازمان ليگ برتر همچنين در خصوص ارزيابي خود از بازديد ناظران AFC از تيم‌هاي ليگ برتر ايران گفت: به نظر من تاکنون ارزيابي ناظران AFC از ليگ برتر ايران متوسط بوده با اين همه اميدواريم تا با افزايش امتيازات بازرسان AFC از باشگاه‌هاي ليگ برتري چهار سهيمه خود را در ليگ قهرمانان آسيا تکرار کنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)