مرجع خبری پرسپولیس : اولين شب هفته سوم ليگ برتر فوتبال با دومين شكست پرسپوليس به پايان رسيد تا اين تيم تا رده هفدهم جدول رده‌بندي سقوط كند.

 

شب نخست هفته سوم ليگ برتر فوتبال پنج‌شنبه شب با برگزاري 4 ديدار به پايان رسيد كه در آن تيم‌هاي تراكتورسازي، ذوب‌آهن و ملوان برابر حريفان خود به برتري رسيدند و در حساس ترين بازي پرسپوليس در خانه مغلوب شهرداري تبريز شد.

در ورزشگاه آزادي پرسپوليس در حضور 65 هزار هوادار ميزبان شهرداري تبريز بود كه در اين بازي به نيتجه‌اي بهتر از شكست 2 بر يك دست نيافت. اين باخت باعث شد تا سرخ‌پوشان تا رده هفدهم سقوط كنند.

 

ملوان در زمين خود ميزبان مس سرچشمه بود كه توانست در اين بازي خانگي به برد پرگل 4 بر يك دست پيدا كند. گل‌هاي ملوان را در اين ديدار محمد نزهتي در دقيقه نخست، علي جراح كار در دقيقه 49،مهدي دغاغله در دقيقه 53 و دقيقه 90 + 4 زوران زلاتكوسكي به ثمر رساند.

 

تراكتورسازي با امير قلعه نويي به دومين برد خود در اين فصل دست يافت. تراكتوري‌ها ميزبان شاهين بوشهر بودند كه در اين بازي خانگي با تك گل محمد ابراهيمي در دقيقه 28 به برتري رسيدند تا موقتاً صدرنشين ليگ برتر شوند.

 

سايپا البرز و ذوب‌آهن در ورزشگاه انقلاب به مصاف هم رفتند. جدال استاد و شاگرد در اين بازي از نكات جالب بود. ذوب آهني‌ها كه در بازي هفته گذشته در خانه شكست خورده بودند، براي برد مقابل سايپا به ميدان رفتند و در پايان با تك گل محمد قاضي در دقيقه 85 به برتري رسيدند و نخستين پيروزي خود را جشن گرفتند.

*برنامه ديدارهاي امروز:

جمعه 21/5/90-ساعت 22

فجرسپاسي-داماش-حافظيه-شيراز
جمشيد محمدي-عليرضا كهوري-حميد نظري-محمد ملي-ناظر:اسماعيل صفيري

سپاهان-نفت آبادان-فولادشهر اصفهان
يدالله جهانبازي-محمدرضا ابوالفضلي-سعيد شمس-محمدرضا اكبريان-ناظر:يدالله سليماني

راه آهن-صباي قم- اكباتان-تهران
سعيد بخشي زاده-رسول فروغي-تورج عيوض محمدي-فرشيد افشار-ناظر:عبود سنگاشكن

فولاد خوزستان-نفت-تختي-اهواز
محمود رفيعي-مسعود فرح نيا-محمدرضا اميني-جمشيد دانش مهر-ناظر:عبدالله با عزم

مس كرمان-استقلال-شهيد باهنر-كرمان22:30
عليرضا فغاني-داود رفعتي-علي ميرزابيگي-سيد حسن زرگر-ناظر:محمد تولايي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)