مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دلیل دعوت نشدنش به تیم ملی امید بازی نکردن در پرسپولیس نیست چرا که بسیاری از بازیکنان تیم امید حتی یک دقیقه هم در لیگ بازی نکرده اند.

 

سامان آقازمانی در خصوص قرار نگرفتن نامش در لیست تیم ملی امید گفت: «سال گذشته من کاپیتان تیم امید بودم اما امسال حتی به این تیم دعوت هم نمی شوم. وقتی دلیلش را از پیروانی پرسیدم گفت اگر در پرسپولیس بازی کنی دعوتت می کنم»

 

آقازمانی افزود: «در این رابطه با دایی صحبت کردم و قرار شد آقای دایی در صحبت با پیروانی نظرش را برای دعوت شدن من به تیم امید جلب کند اما هنوز خبری نشده است. با این وجود فکر می کنم دعوت نشدن من دلایل دیگری دارد»

 

هافبک جوان پرسپولیس ادامه دارد: «به نظر خودم دعوت نشدنم به تیم امید به خاطر بازی نکردن در پرسپولیس نیست. بسیاری از بازیکنان امید حتی یک دقیقه هم در لیگ بازی نکرده اند اما همیشه از سوی پیروانی دعوت می شوند»

 

آقازمانی اعتقاد دارد که نیمکت نشینی در پرسپولیس حق او نیست: «بازیهایی که فصل گذشته انجام دادم گواه این ادعای من است. سال گذشته در تمامی مسابقاتی که حضور داشتم هم کارشناسان و هم کادرفنی از من رضایت داشتند»

 

آقازمانی در پایان می گوید: «به نظر دایی احترام می گذارم و سعی می کنم با حضور فعال در تمرینات نظر او را عوض کنم. مطمئن هستم اگر یک فرصت به من بدهند شایستگی هایم را به کادرفنی نشان خواهم داد»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)