چهارشنبه 14 اسفند (15:45)

 

مرجع خبری پرسپولیس : آقایان بی خیال شوید . دنبال چه می گردید ؟

مقدمه بی ربط اول: می گویند در زمان هائی نه چندان دور،بعد از قدیم،شاید قبل از حال،عده‌ای برای حراست از مال و جان مردم، سلاح به کمر می بستند و به نگهبانی و گشت مشغول می‌شدند. به این گروه قراول می گفتند که بعضا داوطلبانه نیز بود.
مقدمه بی ربط دوم: بعضی قراولان و نگهبانان به علت کمبود اسلحه و شمشیر، فقط غلاف آنرا به کمرمی بستند.آنان در اصل خالی می بستند وبه خالی بند معروف شدند.
 مقدمه بی ربط سوم: می‌گویند بلاژ سرمربی تیم ملی کرواسی،قسم خورد که اگر تیم ملی یوگسلاوی برابر تیم ملی ایران در جام جهانی 98 پیروز شود، توپ فوتبالی را،
درسته قورت می‌دهد.یوگسلاوی برد و بلاژ شد خالی بند بزرگ فوتبال ما.

آقایان دست اندرکار پرسپولیس، سرمربی آوردند و آنهم از نوع پرتغالی که اگر نگوئیم خیلی باهوش است اما می توانیم بگوئیم که عقلش به اندازه «ویچ های» وارداتی  کار می کند . او نشان داد که با استاد بزرگ خالی بندی، چیرو، نسبت یک به یک و متناظر دارد.کسی که پس از پیروزی بر عربستان در ورزشگاه آزادی،در به در، دنبال تیم ملی انگلستان می گشت تا با آسمانخراش هایش چند بر صفر، آنان را لت و پار کند.چیرو رفت اما خالی بندی هایش همچنان به یادگارماند تا باعث تبسم همه، علی الخصوص کارشناسان فوتبال شود.البته دراین قرابت و نزدیکی نباید از نام وینگو و شال گردنش به سادگی گذشت.
با همه این نشانه ها و قرابت ها، معلوم نیست که چرا چند روزی است روزنامه ها و رسانه ها همراه با مدیر عامل پرسپولیس، ترازو بدست و متر برکف، دنبال دلیل رفتارها و گفتارهای وینگادا در حال تجسس و آزمایش هستند.  
…آقایان! شما را چه می شود؟و دنبال چه  می گردید؟ بدانید و آگاه باشید که او آنقدر باهوش هست تا از تجربه تاریخی موجود و پیش رو، بهره ببرد. مواظب خود باشید و به کار و ماموریت خویش بپردازید.تاکید می کنم،آقایان! لطفا بی خیال ماجرا شوید، وینگادا، خالی بست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)