چهارشنبه 16 اردیبهشت (15:04)

مرجع خبری پرسپولیس : اما کسی نپرسید چرا عادل خان رزومه رینالدو رو به مردم نشان نمی دهد . بازیکنی که برای ده دقیقه بازی قریب به 340 میلیون به جیب زد !

آن روزها که عادل فردوسی پور در برنامه 90 رزومه کاری مرحوم دیکارمو را از بایگانی بیرون کشید ، همگان به هوش و ذکاوت عادل خان احسنت فرستادند و او را برای رو کردن دست افشین قطبی تحسین کردند ! اما پس از آنکه سرمربی تیم قهرمان فصل هفتم به جهت مسائل حاشیه ای و محیا نبودن شرایط برای ادامه کار در ایران شبانه استعفا داد و از کشور خارج شد ، کسی از فردوسی پور نپرسید چرا رزومه کاری رینالدو هافبک پرویی استقلال که برای قریب به ده دقیقه حضور در لیگ برتر رقمی در حدود 340 میلیون تومان دریافت کرد را برای مردم نمایش نداده است ! خدا پدر و مادر دی کارمو را بیامرزد که با رقمی به مراتب کمتر قرار داد خود را با پرسپولیس امضا کرد و در 5 مسابقه ای که با پیراهن این تیم در مسابقات لیگ برتر حضور داشت یک گل به ثمر رساند و دست کم روی دو گل دیگر نقش مستقیم داشت !
امروز اما چرخ روزگار چرخیده و افشین قطبی در میان استقبال با شکوه دوست داران فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد ، با این حال هنوز هم هستند کسانی که طاقت افزایش محبوبیت امپراتور سرخ را ندارند و با پیش کشیدن بحث هایی بی اهمیت سعی در به زیر کشیدن وی دارند . هنوز چند روزی از نگارش نوشته ای در یکی از خبرگزاری های معتبر که در آن ادعا شده بود ” بیوتر ” دستیار افشین قطبی 16 سال است در هیچ تیمی مربی نبوده نمی گذرد که مطبوعات نیز دست به دست نگارنده مطلب مذکور داده و همچنان افشین قطبی را به حاشیه می کشانند آن هم در حالی که اقبال 91 درصدی مردم در برنامه 90 نشان از اعتماد فوتبالدوستان ایران به او و همچنین محبوبیت بی حد وحصر قطبی دارد ، درست در زمانی که تیم ایران نیاز به مقبولیت در میان آحاد جامعه را بیش از هر زمان دیگری احساس می کند .

پر واضح است که تلاش های این افراد تا کنون تاثیری در میزان محبوبیت قطبی نداشته و چه بسی او در بازگشت مجدد به ایران محبوب تر از همیشه سکان هدایت تیم ملی ایران را بدست گرفته است ! اینکه پیت بیوتر هلندی پیش از اینکه به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شود به عنوان مدیر فنی در یکی از تیم های لیگ دسته اول هلند فعالیت می کند نشان می دهد که ادعاهای مطروحه چندان هم در خصوص او درست نیست . ضمن اینکه بیوتر به جهت کهولت سنی مدتی است به عنوان نفر اول در تیمی فعالیت نداشته و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد . آقایان این بار برای موفقیت و سربلندی تیم ملی و برافراشته شدن پرچم کشورمان در بزرگترین فستیوال فوتبال جهان دست از دشمنی و کینه توزی بردارید و با حمایت و همیاری خود افشین قطبی را در رساندن تیم ملی به جام جهانی یاری دهید .
سخن آخر اینکه مشخص نیست از تخریب چهره قطبی چه چیزی گیر آقایان می آید که لحظه از تلاش برای رسیدن به آن فروگذار نمی کنند ! آقایان این پول حلال نیست ، باور کنید حرام خوری شاخ و دم ندارد !

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)