جمعه 20 دی / (14:30)

مرجع خبری پرسپولیس : نقدی بر اعضای توهین آمیز هیات مدیره پرسپولیس در کودن تصور کردن مردم.

چرا عاقل كند كاري     كه باز آرد پشيماني

بار ها اين ضرب المثل معروف پارسی  را شنيده ايم اما گو ئي دو ست دار يم كه بار ها از يك سو راخ گز يده شو يم و بعد بار ديگر همان تجر به را بعد از سالهاي فراموشي تكرار كنيم حكايت داريوش مصطفوي در فو تبال ما همان حكايت سو ز اندن تجر به ها و ياد گر فتن ها است در بعد از ظهر رو ز  دو شنبه به يك بار ه جناب فر خز ادي عضو هييت مديره باشگاه پرسپوليس  اعلام كرد ند كه : داريوش مصطفوي استعفا داده است و ما علي ر غم اصرارمان بر ادامه فعاليت ايشان !!نتو انستيم نظر ايشان را بر گر دانيم و بعد از بررسي هاي فراو ان !! آقاي عباس انصاري فرد را به جانشيني ايشان بر گزيديم !”

نگاهي به حر فهاي تكراري فر خزادي بيانداز يد  آخر چه اصراري بر اين همه لاپو شاني است ؟ مصطفوي كه تا صبح همان روز مي گفت 6 ماه است كه مي خو اهند مرا اخراج كنند و لي من همچنان هستم و باخت تيم به ذو ب آهن را به گردن پنالتي زن مي انداخت و اعلام مي داشت كه حاضر است با حفظ سمت پنالتي هاي پرسپو ليس را هم بزند چگو نه به يك بار ه مستعفي شد ؟ آخر چرا بر اي يك بار هم شده اعلام نمي كنند بخاطر عدم كاررائي در نحو ه مدير يت ايشان را از كار بر كنار كرده اند ؟ بخاطر دار يم مصطفوي بار ها اين گو نه از فو تبال ما ر فته است همان دفعه كه سرپرست مو قت فدراسيو ن فو تبال  شد آيا به خو بي از فو تبال ر فت و يا اين كه او را مستعفي كردند ؟ رو زي كه در فر داي صعو د به جام جهاني 1998 به يك باره او را مر يض كردند باز اين گو نه از كار بر كنار نشد ؟ اصو لا چه اصراري است كه مصطفوي سالها به فو تبال اين ملك آيد و سو مدير يت داشته باشد و بعد هم اين گو نه رو د ؟رو زي كه مصطفوي به فو تبال ما آمد نگار نده  نسبت به اشتباه بو دن اين انتخاب هشدار داد همان روز ها  تهمت بد بيني و بد اند يشي به من داده اند حال مي پر سيم چرا بايد مصطفوي در سالي مدير پرسپو ليس شو د كه به مدد پو لهاي هدايتي مي تو انست بهتر ين كادر فني و باز يكنان را داشته باشد ؟ مصطفوي و اعضاي هييت مديره پرسپو ليس با اشتباهات فراو ان خو د در نحو ه يارگيري و خر يد نامها بجاي خر يد بر اي پو شاندن نقاط ضعف تيم ( درو ازه و دفاع چپ و خط حمله  ) استخدام دو باره افشين قطبي آن هم در حاليكه او به هيچ عنو ان انگيزه اي بر اي باز گشت نداشت و بستن كادر فني با مرداني چو ن عابد ز اده و پير و اني كه تجربه مناسبي  در امر مر بيگري نداشتند بزر گتر ين اشتباهات را به بار آوردند  مدير عامل و اعضاي هييت مديره  پرسپو ليس در حالي مر تكب اين اشتباهات شدند كه در همان ز مان ناز خر يدنهاي بي جا بر اي قطبي كه اين ثمرات در خشان را داشت  مصطفي دنيز لي سر مر بي اسبق و مو فق پرسپو ليس و فعلي بشيكتاش  با مبلغ ارزان تري مي تو انست هدايت پرسپو ليس را بر عهده گيرد  و يا اين كه پاي باز يكناني چو ن شير زاد را به پرسپوليس بكشانند و مانع خر و ج ياراني چو ن فراز فاطمي و آشو بي از پر سپو ليس شو ند .

در همان ز مانها كه پرسپو ليس در جنگهاي بي دليل بر اي خر يد ماز يار زارع بو د پرسپو ليس بايد فكري براي مهره مصدو م خو د در  اردوي تيم ملي يعني محسن خليلي مي كرد اما هييت مديره و مدير عامل اين كار را نكردند و حالا بعد از فرار قطبي و ناكار آمدي پير و اني اطلاعيه صاد ر مي كنند و با الفاظي كاملا غير منظقي و بر خلاف خو است عمو مي مي گو يند ” اصرار بر ادامه حضو ر مصطفوي علي ر غم استعفای نداده  شده او بو دند ” از اين آقايان مي پر سيم  دو شنبه هفته گذ شته آيا بيش از 24 ساعت  بو ده كه هم  زمان و اصرار برعد م قبو لي استعفاي!!مصطفوي داشتند و هم با بررسي فراو ان !!عباس انصاري فر را به سمت مديرعامل بر گزيده اند؟ آيا بر استي اشكالي دارد كه اين آقايان اند كي با مرد م صداقت داشته باشند ؟ معتقديم كه در طو فان تغييرات پرسپو ليس گناه  اعضاي هييت مديره باشگاه كمتر از مصطفوي نبو ده است و اگر رفتني قرار است باشد بايد دامان همه اين آقاياني را بگير د كه با ناكارائي و سو مدير يت پرسپو ليس را به اين رو ز هاي سخت كشاندند مر داني كه با سكو ت و تسليم  مي تو انند هم با كاشاني و هم مصطفوي و هم انصاري فر د كار كنند آيا مي تو انند مفيد باشند ؟آيا بهتر نيست عاقلانه كاري كنيم كه پشيماني به سراغمان نيايد؟آيا در خو است رفتار هاي صاد قانه و حضو ر آد مهاي صاد ق و مدير يت با كار بري مفيد درپرسپو ليس تقاضا بزر گي است؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)