پرسپولیس نیوز :  مهدی طارمی می گوید چرا گروهی نوع خوشحالی او را بد می دانند درحالی که کسی از نوع خوشحالی بازیکن عربستانی ایراد نمی گیرد؟

وقتی 22 روز قبل ، تیم پرسپولیس درعربستان به النصر باخت ، بازیکنان تیم سرخپوش ایرانی بیشتر از ناراحتی برای شکست سنگین شان از این می سوختند که چرا بازیکن عربستان رو به جمعیت هواداران شان دوید و با دستش طوری رفتار کرد که انگار با شمشیر سر تیم ایرانی را بریده. از همان روز جوان هایی مثل طارمی ، کفشگری ، نوراللهی و بقیه فقط به یک چیز فکر می کردند. به تلافی . اینکه به نوعی انتقام شادی غیرورزشی بازیکن عربستانی را بگیرند.

کفشگری وقتی درباره شادی گل طارمی حرف می زد ، اشک بر چشم داشت و طارمی خودش می گوید از کاری که کرده راضی است. اینکه چرا و چگونه روابط فوتبالی این دو کشور اینچنین حساس شده شاید ریشه در سیاست و تنش های میان دو کشور دارد. رفتارهای ناپسندی که از سوی مقابل اتخاذ شده و حالا از سوی مردم ایران تلافی می شود و کاملا خودجوش است. مهدی طارمی یکی از بهترین و با اخلاق ترین جوانان این روزهای فوتبال ایران است که با دلی پر درباره رفتارش می گوید:«چاره دیگری نداشتیم . باید کار ناپسندشان را تلافی می کردیم. آنها می خواستند بگویند سر ما را بریدند ، ما هم رفتارشان را به شکل خودشان تلافی کردیم ، فقط همین.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)