مدیرعامل استیل آذین گهر دورود لرستان از زمان و نحوه اعلام برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر انتقاد کرد.

ایسنا؛ رضا آیت‌الله زاده ، با ابراز نارضایتی از برنامه و زمان هفته چهاردهم، افزود: همین جوری دیروز تصمیم گرفته‏‌اند که ما با استقلال باید هشتم آبان بازی کنیم که هزار مشکل داشتیم و با این یکی شد هزار و یک مشکل!

وی ادامه داد: به هیچ وجه حاضر نیستیم این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود و در حال رایزنی هستیم که بازی را در لرستان برگزار کنیم اما اگر به هرحال نتوانستیم در این استان میزبان استقلال باشیم، ورزشگاه مورد نظر ما تختی تهران است.

آیت‏‌الله زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که اگر با ورزشگاه تختی تهران به عنوان میزبان موافقت نشود، چه‏ کار می‏‌کنید؟ گفت: این حق طبیعی میزبان است که ورزشگاه را انتخاب کند و اصلاً در آزادی بازی نمی‏‌کنیم چون این ورزشگاه برای ما دو ضرر دارد، یکی تماشاگران و دوم زیاد برای ما خوش یمن نیست.

مدیرعامل استیل آذین گهر دورود لرستان با اشاره به آماده شدن ورزشگاه تختی خرم‏ آباد برای دیدارهای لیگ برتر، اظهار کرد: سازمان لیگ بهتر است با برگزاری این دیدار در خرم‏ آباد موافقت کند تا برای اولین بار تیم ما از امتیاز میزبانی استفاده کند.

وی در پاسخ به سوالی که قرار بود سرمربی گهر دیشب مشخص شود، چرا این کار انجام نشد؟ جواب داد: صلاح در این بود که بعد از بازی با داماش سرمربی را انتخاب کنیم و اگر در این دیدار نتیجه مطلوب بگیریم احتمال اینکه فعلاً آقای پورمند سرمربی باشد، وجود دارد چون ایشان خیلی برای تیم زحمت کشیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)