پرسپولیس نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: گرچه پرسپولیس قهرمان شده اما همواره بازی‌ها هم برای این تیم و نیز استقلال بسیار دشوار است زیرا همه تیم ها در مقابل این ۲ به گونه‌ای دیگر بازی می‌کنند.

«ناصر ابراهیمی» ، اظهار داشت: این امکان وجود دارد که پنج بازی اول برای پرسپولیس مشکل یا برای یک تیم دیگر آسان باشد. اینکه در قرعه کشی پرسپولیس و استقلال در هفته دوم یا دهم به هم می‌خورند، هیچ مساله‌ای ندارد. آن چیزی که در لیگ مهم است، آمادگی و هماهنگی تیم از نظر روحی و روانی است که بازیکنان از پارسال چیزی طلب نداشته باشند و به دنبال حاشیه نروند. بسیاری از بازیکنان درگیر این موضوع هستند که همین امر می‌تواند از نظر روحی و روانی بر روی بازی آنها تاثیرگذار باشد.

وی افزود: برخی از مربیان تیم‌ها تغییر کرده‌اند و به روش خود عمل می‌کنند بنابراین نمی‌توان گفت که چرا این بازیکن را خط زد و یا وارد زمین کرد؟ پنج بازی اول برای هر تیم بسیار مهم است و شاید تیم‌ها در این بازی‌ها نتیجه نگیرند. هواداران نیز در این میان عجول هستند و دوست دارند که از همان اول تیم آنها نتیجه مورد قبول را بدست بیاورد. همچنین یک تیم در پنج بازی اول شاید نتیجه بگیرد اما پس از آن نتیجه‌ای کسب نکند. این مسائل در فوتبال وجود دارد اما اینکه امسال چرا لیگ برتر عقب می‌افتد به دلیل عدم هماهنگی فدراسیون با شهرستان‌ها است. همچنین حاشیه‌ها نیز می تواند به این موضوع دامن بزند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: فوتبال ایران متاسفانه رو به ضعیفی است و ستاره‌ها خیلی کم شده‌اند. ما در گذشته علی پروین‌ها و ناصر حجازی‌های بسیاری داشتیم. همچنین ستاره‌های زیادی را می توان در دهه ۶۰، ۷۰ و ۷۵ نیز مشاهده کرد اما اکنون در فوتبال ما این ستاره‌ها کمتر دیده می‌شوند یا هرگز کسی را نمی‌بینیم که همچون مهدوی کیا باشد و در هامبورگ بازی کند.

وی یادآور شد: استعدادیابی ما خیلی ضعیف است. در گذشته نوجوانان ما به بازی‌های جهانی اعزام می‌شدند، فردی چون ناصر محمدخانی و خیلی از نخبه‌های دیگر کشف شدند و در مسابقات اروپایی نیز شرکت می‌کردند. اکنون جوانان ما بازی خارجی و تجربه زیادی ندارند. ستاره‌های فوتبال کم شده‌اند و وقتی پای مسابقات فوتبال می‌نشینم از دیدن این بازی‌ها حوصله ام سر می‌رود.

ابراهیمی درخصوص جذابیت لیگ این فصل، گفت: امیدوارم لیگ برتر با وجود اینکه هر سال سخت می‌شود، جذاب تر شود. موفقیت در پنج بازی نخست بستگی به این دارد که تیم‌ها چقدر بازیکن گرفتند و در چه خطوطی تمرین می‌کنند. متاسفانه پرسپولیس کمبود فوروارد دارد و در گذشته هم همین را داشت. ذخیره نیز برای هر تیمی بسیار اهمیت دارد زیرا امید هر مربی به ذخیره هر تیم است که یک بازیکن اگر نتوانست بازی کند، بتواند جایگزین شود.

وی تاکید کرد: گرچه پرسپولیس قهرمان شده اما همواره بازی‌ها هم برای این تیم و نیز استقلال بسیار دشوار است زیرا همه تیم ها در مقابل این ۲ تیم به گونه‌ای دیگر بازی می‌کنند. به این دلیل ۵ بازی نخست آنها سخت است و باید ببینیم که چه نتیجه‌ای خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)