پرسپولیس نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: عراق رقیب همیشگی ایران محسوب می شود و رویارویی ما با این تیم به یک عادت تبدیل شده است.

«ناصر ابراهیمی» اظهار داشت: عراق رقیب همیشگی ایران محسوب می‌شود و رویارویی ما با این تیم به یک عادت تبدیل شده است.

وی افزود: جدی ترین و قوی‌ترین رقیب ایران در گروه‌بندی مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عراق است و به طور حتم رقابت جذابی را از هر دو تیم شاهد خواهیم دید.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: به طور حتم «مارک ویلموتس» مربی حرفه‌ای است و به خوبی می‌داند برای رقبا چه برنامه ریزی دقیقی داشته باشد تا همچنان به عنوان تیم اول قدرتمان را به آسیا دیکته کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: برای تیمی چون ایران که می‌خواهد با قاطعیت همچون گذشته راهی جام جهانی شده، یا در آسیا به موفقیت برسد نباید فرقی داشته باشد در چه گروهی و با چه تیم‌هایی همگروه شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم مارک ویلموتس با فوتبال زیبا موفقیت‌های بزرگی را برای فوتبال ایران به ارمغان آورد. او تجربیات مهمی را در فوتبال بلژیک داشته است که این تجربیات می‌تواند به پیشرفت ما کمک زیادی کند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من به عنوان سرمربی اسبق تیم ملی نحوه بازی تیم ملی در زمان مربیگری ویلموتس را می‌پسندم و کاملاً مشخص است که او علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی داشته و از دفاع کردن متنفر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)