مرجع خبری پرسپولیس : مربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم اعضاي هيات مديره پرسپوليس چگونه وارد فوتبال شده‌اند و در اين تيم مسئوليت گرفته‌اند.

ناصر ابراهيمي تصريح كرد: از سال اول ليگ برتر پرسپوليس دچار بحران شده است و اين نابساماني در دستگاه ورزش كشور را نشان مي‌دهد. 4 سال است كه سازمان تربيت بدني، فدراسيون‌ها و باشگاه‌ها ثبات ندارند. مردم را با تغيير و تعويض مربي و مديرعامل عادت داده‌اند. چرا با يك مديرعامل قرارداد نمي‌بندند كه به مدت 4 سال هدايت باشگاه‌ها را در اختيار بگيرد؟
وي ادامه داد: در سال‌هاي اخير شاهد اين موضوع بوده‌ايم كه مربيان خارجي در فوتبال ما موفق نيستند. من اين سئوال را از سازمان تربيت بدني دارم كه شما وقتي نمي‌توانيد با مربيان خارجي درجه يك قرارداد ببنديد چرا هر مربي را به ورزش ايران راه مي‌دهيد؟ مگر امير قلعه‌نويي استقلال را قهرمان نكرد و يا ابراهيم‌زاده در ذوب‌آهن موفقيت كسب نكرد؟ پس چرا به مربيان داخلي توجه نمي‌كنيد؟ چرا افشين پيرواني را عوض كرديد؟ پروين‌ها و ناصر ابراهيمي‌ها چگونه در پرسپوليس موفق بودند؟
مربي اسبق تيم ملي افزود: در حال حاضر فوتباليست نداريم. در گذشته افرادي چون محمد پنجعلي، جواد زرينچه، نادر محمدخاني، يحيي گل‌محمدي در فوتبال ايران حضور داشتند، اما حالا دفاع ايران چه كسي است؟ علي دايي و خداد عزيزي مهاجمان تيم ملي بودند. هم‌اكنون از چه بازيكناني برخورداريم؟ بايد قبول كنيم كه فوتبال ايران ضعيف شده است. در حال حاضر بازيكنان فقط به دنبال پول هستند و انگيزه ندارند، بعد افرادي مانند خوردبين را زير سئوال مي‌برند.

وي تاكيد كرد: از سال گذشته تاكنون در پرسپوليس سه مديرعامل عوض شده است. انصاري فرد 3 بار مديرعامل پرسپوليس شده، اگر خوب است پس چرا تغييرش مي‌دهيد؟ برخي مسئولان با زرنگ بازي‌هاي خاص خود رئيس فدراسيون را انتخاب مي‌كند و بعد خود را كنار مي‌كشد.
ابراهيمي در مورد سرمربي تيم ملي تصريح كرد: به نظر من افشين قطبي به درد پرسپوليس هم نمي‌خورد و اگر قهرمان شد به علت حضور كاشاني و استيلي بود و هم‌اكنون نيز وي را آورده‌اند تا اشتباهات را بپوشانند. تمرينات قطبي به درد دختران آمريكايي مي‌خورد. وقتي اين آقا به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شد ذوق‌زده بود. غرور اين فرد آنقدر زياد است كه نمي‌تواند كسي را در كنار خود ببيند.
ابراهيمي در خصوص هيأت مديره پرسپوليس عنوان كرد: اين هيأت مديره را قبول ندارم چرا كه با وجود افرادي مثل پروين و ابراهيمي من نمي‌دانم اين افراد از كجا وارد فوتبال شده‌اند.
وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا اختلافات حسين هدايتي و عباس انصاري‌فرد در ناكامي پرسپوليس تأثير گذاشته است يا خير؛ خاطرنشان كرد: هدايتي با داريوش مصطفوي نيز مشكل داشت. او با پول خود وارد پرسپوليس شد تا مديرعامل اين باشگاه شود. وي با پولي كه داشت در بين مردم شناخته شد. كسي در 3 سال گذشته هدايتي را نمي‌شناخت. خود من اگر او را در خيابان مي‌ديدم نمي‌شناختم. حضور وي در پرسپوليس باعث ضرر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)