باشگاه خبرنگاران: مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چه به پایان جام حذفی نزدیک می شویم، بازیها حساس تر می شوند و تیم ها محکم تر بازی می کنند.

ناصر ابراهیمی اظهار داشت: پرسپولیس و داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند. هر چه به آخر جام حذفی نزدیک می شویم، کار حساس تر شده و تیم ها محکمتر بازی می کنند.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: ممکن است بازی پرسپولیس و داماش زیبا نشود چون هر 2 تيم می خواهند اول گل نخورند و بعد گل بزنند. این بازی در رشت برگزار می شود و تیم پرسپولیس باید خیلی دقت کند و در خط دفاع منسجم بازی کند .
پرسپولیس اگر می خواهد این بازی را ببرد ، باید در خط هافبک قوی کار کرده و بازی خودش را به حریف دیکته کند .

مربی سابق پرسپولیس در مورد بازگشت علی کریمی به میادین گفت: علی کریمی در بازی با پیکان بعد از مدتها به میدان رفت و 15 دقیقه بازی کرد و پرسپولیس آن بازي را برد. این یعنی اینکه کریمی تاثیر گذار است و نسبت به بقیه بازیکنان بهتر است، حتي اسم او روی تیم تاثیر می گذارد. هر تیمی باید بازیکن باتجربه داشته باشد و کریمی تا هر زمانی که در تيم حضور داشته باشد، تاثیر گذار است.

ابراهیمی در پایان گفت: داماش در خط هافبک خوب است و اگر پرسپولیس بتواند از یارگیری فشرده آنها خارج شود، می تواند برنده شود چون داماش تحت فشار کار خواهد کرد و بازی را می بندد، به همین دلیل پرسپولیس باید خیلی تلاش کند تا برنده شود .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)