پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئن هستم یک برد می تواند بار دیگر آرامش را به تیمی که می خواهد قهرمانی‌هایش را تکرار کند بازگرداند.

ناصر ابراهیمی، در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که دو باخت متوالی در لیگ برتر می‌آورد دچار بحران ناخواسته‌ای می شود که البته با توجه به تجربه ای که اکثر بازیکنان پرسپولیس دارند با یک برد مرتفع خواهد شد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره بازگشت ملی پوشان به تمرینات این تیم نیز صحبت کرد و اظهار داشت: تصمیم خوبی بود که بازی این تیم در جام حذفی به زمان دیگری موکول شد. البته پرسپولیس بازیکنان خوبی را در لیست خود دارد که آنها می توانند در ترکیب قرار گرفته و جای خالی ملی پوشان را هم پر کنند.

وی در ادامه با اشاره به حساس شدن بازی های باشگاهی فوتبال ایران تاکید کرد: اگر پرسپولیس می خواهد موفقیت های قبلی خود را تکرار کند نیاز به جمع آوری امتیازات باقیمانده دارد. مهم است که این تیم در بازی بعدی خود مقابل پیکان به برد برسد تا باز هم به شرایط ایده آل برگردد.

ابراهیمی افزود: بازی در تیم هایی مثل پرسپولیس فارغ از آمادگی فیزیکی، نیاز به آرامش روحی و روانی هم دارد. هوادار باید از تیمی که کادر فنی آن تغییر کرده همچنان حمایت کند. بازیکنان پرسپولیس با تجربه هستند و می توانند شرایط فعلی را بهبود ببخشند.

وی درباره انتقاداتی که از تاکتیک های گابریل کالدرون می شود نیز گفت: هر مربی، فلسفه فوتبالی خودش را دارد. آقای کالدرون زمان کافی را در اختیار داشته تا توانایی های فنی بازیکنانش را شناسایی کند. به نظرم این تیم نیاز به خلق موقعیت گلزنی دارد و باید استراتژی خود را در فاز حمله تغییر دهد. متاسفانه توپی به علی علیپور نمی رسد تا او گلزنی کند. عدم موفقیتش هم باعث شده تا هوادار، او را هم مقصر بداند در صورتی‌که فکر می کنم در بازی های قبلی کمترین فرصت گل را داشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)