پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: سپاهان اصفهان در حال حاضر جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی محسوب می‌شود.

ناصر ابراهیمی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: صحبت درباره کمبود بازیکن پرسپولیس در ماه های اخیر تکراری است اما باز هم لازم است از عملکرد بازیکنان این تیم تعریف و تمجید کرد.   پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم متحد و منسجم شده است که با اعتماد به نفس به زمین می رود و سه امتیاز هم می گیرد.

وی گفت: با وجود اینکه چند بازیکن پرسپولیس به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور نداشتند باز هم پرسپولیس توپ و میدان را مقابل ذوب آهن در اختیار داشت.  آنها هر موقع اراده می کردند توپ به موقعیت خطرناک تبدیل می شد و هر زمان هم خواستند بازی را کنترل کردند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان تصریح کرد: فکر می کنم سخت ترین بازی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل همین تیم باشد چون سپاهان جدی ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی محسوب می‌شود و برد این تیم نقش زیادی در قهرمانی لیگ خواهد داشت. پرسپولیس باید تمرکز خود را در دو بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل حفظ کند تا نتیجه لازم را بگیرد. اگر این تیم موفق به برد سپاهان شود گام مهمی برای تکرار قهرمانی اش در لیگ برتر برداشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)