پرسپولیس نیوز: مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم نباید با بردی که مقابل استقلال به دست آورد مغرور شده و جدیت لازم را مقابل سپاهان نداشته باشد.

ناصر ابراهیمی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان گفت: این دیدار از بردی که پرسپولیس در دربی به دست آورد هم حساس تر است. هر دو تیم برای نمایش قدرت خود و همچنین حضور در صدر جدول به برد نیاز دارند.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: دربی پایتخت واقعا بار فنی نداشت و تنها فایده اش برای پرسپولیس کسب سه امتیاز و افزایش روحیه این تیم بود. حالا اگر بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس می خواهند بطور جدی خودشان را به عنوان مدافع قهرمانی معرفی کند نیاز به تلاش بیشتر دارند تا ضعف های خود را بپوشانند و فریب تاکتیک های امیر قلعه نویی با سپاهان را نخورند. جدیت بازیکنان در این بازی بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: امیر قلعه نویی مربی با تجربه ای است و با توجه به سابقه مربیگری اش با تیم های بزرگ خیلی خوب می داند مقابل پرسپولیس چگونه بازی کند. او قطعا شناخت کاملی از پرسپولیس دارد و پرسپولیس نباید در چاله غروری که پس از بردن استقلال دارد بماند.

ابراهیمی درباره احتمال تغییر سیستم پرسپولیس برای رسیدن به گل های بیشتر تاکید کرد: هنوز معتقدم کالدرون نیاز به زمان دارد. او یکی دو هفته دیگر هم باید ترکیب دلخواهش را در زمین مسابقه قرار دهد تا با آنها بتواند به نتیجه دلخواهش برسد.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: تیمی که می خواهد گلزنی کند باید هافبک های خود را تغییر دهد تا آنها ارسال های مناسب و زیادی روی دروازه داشته باشند و مهاجمان خود را در موقعیت گل قرار دهند. پرسپولیس با چنین رویه ای خواهد توانست به گل برسد و مهاجمان خود را از زیر فشار خارج کند. علیپور هنوز هم برگ برنده پرسپولیس برای گلزنی است. باید فرصت داد تا او تمرکز خود را بار دیگر به دست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)