مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم آشتياني مي‌گويد حميد استيلي نبايد تمرين‌هاي پرسپوليس را در هفته پيش از داربي پشت درهاي بسته برگزار مي‌كرد، چرا كه اين كار روحيه پرسپوليسي‌ها را پايين آورده بود.

 

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره شكست سرخپوشان در داربي رفت مقابل استقلال و علل آن، اظهار كرد: وقتي شنيدم استيلي گفته است تمرين‌هاي تيم در هفته آخر پيش از بازي با استقلال بايد پشت درهاي بسته باشد.

همان موقع گفتم كه اين كار ضربه بزرگي به تيم مي‌زند چرا كه نه هواداران و نه خبرنگاران نمي‌توانستند به تمرين بيايند و اين در روحيه بازيكنان كاملا تاثير گذاشته بود.

 

وي ادامه داد: ديدار پرسپوليس و استقلال هميشه يك جنگ روحي ـ رواني بوده است و ارتباطي به وضعيت فني دو تيم قبل از بازي نداشته است. روحيه در اين بازي حرف اول را مي‌زند. به اعتقاد من همين كه استيلي نگذاشته هواداران در چند روز قبل از داربي به تمرين‌ها بيايند، بيش از حد به بازيكنان پرسپوليس فشار رواني وارد كرده بود. داربي به خودي خود فشار رواني بالايي به بازيكنان منتقل مي‌كند، استيلي نبايد با اين كار وضعيت روحي ـ رواني تيم را بدتر مي‌كرد.

 

آشتياني با بيان اين كه پرسپوليس مقابل استقلال دستپاچه بازي مي‌كرد، گفت: تمام حركات بازيكنان پرسپوليس اشتباه بود. نحوه استفاده از علي كريمي كاملا اشتباه بود به نحوي كه او در زمين بيكار شده بود. پرسپوليس برنامه‌اي براي گل زدن نداشت و اگر هم به صورت شانسي موقعيتي به دست مي‌آورند، آن را خراب مي‌كردند.

 

اين كارشناس فوتبال در ادامه با انتقاد از حبيب كاشاني گفت: استيلي يك مربي جوان است و احتياج دارد كه حداقل يك پيشكسوت در كنارش باشد. من چند بار به كاشاني گفتم كه مي‌توانم به پرسپوليس كمك كنم و چه در سرپرستي و چه در مسايل فني ياري دهنده پرسپوليس باشم، الان ببينيد منصور پورحيدري چقدر به استقلال كمك مي‌كند، متاسفانه سرپرست پرسپوليس ديگر تماس‌هاي مرا جواب نداد.

 

وي افزود: ما راضي نيستيم اين هواداران ناراضي به خانه بروند. روزي نيست كه 100 نفر در خيابان جلوي ما را نگيرند و از ما نپرسند چرا پرسپوليس اين طور بازي مي‌كند.

 

ابراهيم آشتياني درباره وظيفه كميته فني باشگاه پرسپوليس در اين مقطع زماني هم گفت: من اصلا اين كميته فني كه كاشاني درست كرد، را قبول ندارم. به اعتقاد من افرادي بهتر از افراد كنوني مي‌توانند در كميته فني باشند. حتي مردم هم كه با من صحبت مي‌كردند، كميته فني را قبول نداشتند. به اعتقاد من بايد تغييراتي اساسي در پرسپوليس انجام شود و هر چه سريع‌تر هيات مديره‌اي فوتبالي روي كار بيايد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)