مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربی ذوب آهن در واکنش به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان این تیم گفت: با جدایی گردان موافقت نمی‌کنم.

منصور ابراهیم‌زاده در مورد دیدار روز دوشنبه با مس سرچشمه آخرین تیم جدول لیگ، گفت: بازی با چنین تیم‌هایی بسیار سخت‌تر از تیم‌های دیگر است. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان در خانه خودشان مقابل ما بازی می‌کنند. دو سه بازیکن محروم دارند ولی بازیکنان جایگزین خطرناک‌تر هستند زیرا انگیزه بیشتری دارند. شرفی هم یک مربی با تجربه است. مس سرچشمه نیاز به برد دارد و قطعا هجومی بازی می‌کند.

وی در مورد اینکه مس سرچشمه فقط ۱۷ امتیاز در لیگ برتر کسب کرده گفت: آنها برای جبران به میدان می‌آیند و هزینه‌ هنگفتی کرده‌اند و بازیکنانی که خریده‌اند بازیکنان خوبی هستند. نفراتی مثل مجید باجلان و محمد منصوری بازیکنان خوبی هستند و تلاش می‌کنند به وضعیت‌شان سامان بدهند. ضمن اینکه ما بعد از این بازی یک دیدار آسیایی هم داریم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در مورد پیغام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شهاب گردان گفت: ایشان پیغام داده‌اند و حتی از باشگاه ما هم درخواست کرده‌اند که این بازیکن را برای بازی‌های آسیایی در اختیار بگیرند اما باید صبور بود زیرا خود ما هم  شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داریم. من با جدایی گردان موافقت نمی‌کنم.

ابراهیم‌زاده در مورد برکناری فیروز کریمی پس از شکست برابر ذوب آهن گفت: این مسئله ارتباطی به ما نداشت. او در مصاحبه‌های قبل هم گفته بود که اگر نتواند نتیجه بگیرد می‌رود. حتی از تغییر تفکر خود سخن گفته بود و اینکه فقط به دنبال امتیاز است.

سرمربی ذوب آهن که تیمش جمعه هفته جاری در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باید به مصاف استقلال برود، در مورد دربی ۷۴ پایتخت و شکست استقلال گفت: این بازی را از لحظه اخراج مهرداد اولادی دیدم. پرسپولیس همین تعویض‌ها را دردیدار با ما هم انجام داد و ایمن زائد و حسین بادامکی را به میدان فرستاد. وقتی حریف دست به تغییرات می‌زند مربی تیم دیگر باید نفرات جدید حریف را ارزیابی کند و این مسئله را به بازیکنانش اطلاع بدهد اما استقلال این تمرکز را نداشت.

وی ادامه داد: وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود ۹ بازیکن دیگر به غیر از دروازه‌بان سعی می‌کنند با دوندگی بیشتر جای خالی آن یک نفر را پر کنند و بازیکنان تیم مقابل هم می‌گویند آنها یک نفر از ما کمتر دارند و کم کارتر می‌شوند.

ابراهیم‌زاده تاکید کرد: مهدی مهدوی‌کیا در دیدار با استقلال، هم در زمان‌هایی که فرصت شوت‌زنی نصیبش شد و هم در مواقع دیگر که صاحب توپ بود و سانتر کرد هیچکس از استقلال مزاحمش نشد. حالا تمرکز استقلال باید از ناحیه مربی باشد یا بازیکن من نمی‌دانم ولی برد پرسپولیس یک استثنا در فوتبال بود ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس هم خیلی تلاش کردند و موفق شدند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه مظلومی گفته از زاید شناختی نداشته گفت: ایمن زاید برابر ما هم بازی کرد و نشان داد که یک مهاجم سرعتی است و استقلالی‌ها اگر تمرکز داشتند در همان بازی ما با پرسپولیس می‌توانستند زائد را بشناسند.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی باشگاه حل شد یا نه  گفت: بهتر است در این مورد از مدیرعامل باشگاه سوال کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)