سرمربی نفت تهران گفت: ما در یک قدمی کسب سهمیه قرار داشتیم اما تیم فولاد هم تیم خوب و شایسته ای بود و نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است. برای فصل آینده من هنوز مشخص نیست در چه تیمی باشم.

منصور ابراهیم زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: امسال نشان دادیم نفت تهران یکی از تیم های شایسته تهرانی در لیگ برتر است نتایج خوبی کسب کردیم در بازی آخر اگر برنده از زمين خارج می شدیم قطعا به جام باشگاههای آسیا می رفتیم.

وی در خصوص احتمال مربیگری در یکی از تیم های پر طرفدار گفت: من با هیچ تیم مذاکره نکرده ام  همانطوری که گفتم اولویت اولم نفت تهران است بستگی به شرایطی دارد که در نفت تهران وجود دارد برای فصل آینده نیاز دارم تیم را تقویت کنیم.

در فصل اول در لیگ امسال به علت کمبود بازیکن از برخی از نقاط بازی نتوانستیم نتایج مناسبی بگیریم اما در نیم فصل دوم با جذب و جابه جایی چند بازیکن تا حدودی تیم به تعادل رسید و توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

ابراهیم زاده در خصوص 16 تیمی و 18 تیمی شدن لیگ برتر گفت: لیگ ما نیاز به یک سری تحولات ساختاری داشت باید دید اگر 16 تیمی شدن لیگ برتر باعث افزایش کیفیت بازی ها می شود باید لیگ را 16 تیمی کنیم اما تا آنجایی که من متوجه شده ام سازمان لیگ به خاطر برنامه ریزی برای فصل آینده به خاطر فشردگی بازی ها قصد دارد فصل بعد را 16 تیمی کند و کیفیت بازی ها در مرحله بعدی قرار گرفته است. امید دارم کار کارشناسی انجام شده باشد تا در طول فصل باشگاهها ضرر نکنند و هواداران از فوتبال زیبا و با  کیفیت لذت ببرند.

ابراهیم زاده در پایان اظهار داشت: ما چند رویداد مهم فوتبالی دیگر هم داریم، 3 تا بازی مهم از دور مقدماتی جام جهانی در خرداد ماه. با تمام شدن لیگ برتر و جام حذفی کادر فنی فرصت خوبی دارد نقاط ضعف را تا حدودی پوشش دهد. اگر فوتبال ما به جام جهانی نرود برای شروع فصل بازی لیگ برتر انگیزه ها کم خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)