مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با تیمهای خوب اروپایی به پرسپولیس شخصیت می دهد و باعث می‌شود تا تیم ما دوباره قدرت واقعی خود را نشان بدهد.


“ابراهیم شکوری” در گفتگو یی در خصوص بازی مقابل سایپا اظهارداشت: این برد از همه لحاظ کمک زیادی به ما کرد چراکه باختهای اخیر واقعا ما را تحت فشار گذاشته بود خوشحالم که با این برد ثابت کردیم دایی مقصر باختهای گذشته نبوده است.

 

وی در ادامه افزود: ما در بازیهای قبل هم بد بازی نکردیم اما عوامل زیادی باعث شد تا نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. به هر حال باید گذشته‌ها را فراموش کرد. هنوز تا پایان لیگ بازیهای زیادی باقی مانده است و اگر کمی بیشتر دقت کنیم می‌توانیم جام قهرمانی را بدست بیاوریم.

 

مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه تعطیلات به وجود آمده فرصت خوبی برای بازسازی تیم می‌باشد،‌ خاطرنشان کرد: این تعطیلات هم مفید است هم به ضرر تیمها. مفید از آن جهت که تیمها فرصت دارند تا نقاط ضعفشان را برطرف کنند و با اردوهایی که برگزار می‌کنند هماهنگ‌تر عمل کنند اما از طرف دیگر تیمهایی که بازیکن ملی‌پوش دارند دچار ضرر خواهند شد چراکه این بازیکنان در دوران آماده‌سازی تیم حضور ندارند و در بازگشت طول می‌کشد تا با سایرین هماهنگ شوند. هرچند که نمی‌شود تیم ملی را در این تورنمنت حساس تنها گذاشت.

 

قرار است در اردوی ترکیه در یک تورنمنت شرکت کنیم و بازی با تیمهای خوب اروپایی به پرسپولیس شخصیت می دهد و باعث می‌شود تا تیم ما دوباره قدرت واقعی خود را نشان بدهد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)