رییس هیئت فوتبال استان اصفهان معتقد است قهرمانی‌های پی‌درپی تیم‌های اصفهانی، حضور فعال در لیگ برتر و در حال حاضر نیز فینالیست بودن یک تیم اصفهانی در جام حذفی باعث شده حساسیت‌ها به اصفهان بیشتر شود و به همین دلیل صحبت از باند اصفهانی‌ها کنند.

علی‌اکبر ابرقویی نژاد در واکنش به ادعای برخی مبنی بر وجود باند اصفهانی‌ها در فدراسیون، اظهار کرد: تمام صحبت‌ها درباره داوری است، موضوعی که مربوط به خطای انسانی است و همه اعم از فیفا پذیرفته‌اند که این خطا در داوری وجود دارد و به جذابیت‌های فوتبال نیز می‌افزاید.

وی ادامه داد: بارها از سوی کارشناسان صحبت از بازبینی فیلم‌های بازی‌ها شده، اما فیفا این موضوع را نپذیرفته و قبول دارد که خطای انسانی جزیی از فوتبال است.

رییس هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه این حاشیه‌ها و پیگیری‌ها فوتبال را زنده نگه می‌دارد، اضافه کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که هواداران زیادی دارند مطمئناً زمانی که داوران بخواهند برای این دو تیم سوت بزنند به دلیل اینکه تمام چشم‌ها به این داوران است سعی می‌کنند بهترین قضاوت خود را انجام دهند، اما از بدشانسی داور یک اشتباه سهوی این‌گونه بزرگ می‌شود و تبلیغات زیادی هم صورت می‌گیرد.

ابرقویی نژاد با اشاره به شرایط نامطلوب پرسپولیس در دو فصل اخیر، تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس باید دلیل نتیجه نگرفتنش را در جایی دیگر ببیند نه اینکه به داوران ربط دهد، این باشگاه با توجه به ساختار به هم ریخته‌ای که دارد دیواری کوتاه‌تر از داوری پیدا نمی‌کند و شکست برابر ذوب‌آهن را به داوران ربط می‌دهد.

وی ادامه داد: تا زمانی که تیم‌های اصفهانی در صدر باشند صحبت از باند اصفهانی‌ها می‌کنند در صورتی که می‌بینید در فدراسیون افرادی هستند که تعدادشان از اصفهانی‌ها بیشتر است مانند شمالی‌ها یا آذربایجانی‌ها و اگر تیم‌های این شهرها نیز مثل اصفهان قوی باشند می‌گویند باند آذری‌ها و غیره.

ابرقویی نژاد با بیان اینکه فوتبال اصفهان ساختاری قوی دارد، تصریح کرد: قهرمانی‌های پی‌درپی، حضور فعال در لیگ برتر و در حال حاضر نیز فینالیست بودن یک تیم اصفهانی در جام حذفی باعث شده حساسیت‌ها به اصفهان بیشتر شود و صحبت از باند اصفهانی‌ها کنند.

رییس هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: چرا این سمت قضیه یعنی قدرت، مدیریت عالی، برنامه‌ریزی و ساختار اصولی تیم‌های اصفهانی‌ها را نمی‌بینید!؟

وی در پاسخ به این سؤال که به نظرتان این حاشیه‌ها به مرور زمان تأثیر منفی بر فوتبال اصفهان خواهد داشت یا خیر، اضافه کرد: تا زمانی که با قدرت در صحنه هستیم این صحبت‌ها می‌شود، ما کار خودمان را می‌کنیم و این تبلیغات منفی نه‌تنها ما را اسیر خود نمی‌کند بلکه انگیزه ما را برای ادامه کار بیشتر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)