پرسپولیس نیوز: از پیشکسوتان، مدیران و صاحبنظران ورزشی دعوت شده تا در نشست تخصصی بررسی ابعاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال حاضر شوند.

برخی از اهالی فوتبال و ورزش و صاحبنظران ورزشی به نشست تخصصی بررسی ابعاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دعوت شدند.

در این نشست تخصصی که به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود، قرار است با حضور صاحبنظران جلسه‌ای به منظور بررسی ابعاد علمی و اقتصادی این دو باشگاه برگزار شود.

در این جلسه مسئولان مرتبط از دستگاه‌های اجرایی دولت از جمله وزارت اطلاعات، وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی‌سازی، سازمان بازرسی کل کشور و … حضور پیدا خواهند کرد.

علی پروین، مهدی تاج، علی فتح‌الله‌زاده، علی دایی، علی کفاشیان، امیررضا واعظی‌آشتیانی، محمدحسین قریب، امیر عابدینی، محمدرضا ساکت، محمد رویانیان، حسن روشن، حسن غفوری‌فرد، بهرام افشارزاده، حبیب کاشانی، همایون بهاروند، محمدرضا داورزنی، ایرج عرب، سیدرضا افتخاری، اصغر حاجی‌لو، امیرحسین فتحی، حمیدرضاگرشاسبی، محمد دادکان، علی‌اکبر طاهری و محمدرضا خطیب از جمله دعوت‌شدگان به نشست تخصصی بررسی ابعاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال محسوب می‌شوند.

این نشست تخصصی روز یکشنبه ۹ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در طبقه هشتم اتاق ایران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)