یکشنبه 30 فروردین(16:19) 

مرجع خبری پرسپولیس: منابع موثق از باشگاه پرسپولیس خبر می دهند ادواردو نلو وینگادا روزهای پایانی مربی گری خود را درپرسپولیس طی می کند و به زودی درباره وی تصمیم گرفته می شود.

با توجه به اظهار نظرهایی که مدیران باشگاه پرسپولیس درباره وینگاد انجام داده اند از اطراف باشگاه پرسپولیس منابع موثق خبر میدهند که این مربی روزهای پایانی مربیگری خود را دراین تیم طی می کند و با پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله مقدماتی، هیات مدیره باشگاه درباره ادامه حضور وی تصمیم خواهد گرفت اما شنیده ها حاکی از آن است که قرارداد این مربی تمدید نخواهد شد.

گفتنی است در ابتدای ورود این مربی به ایران بحث حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیای سال آینده بسیار جدی تر از دیگر اهداف به این مربی گوشزد شده بود که این مهم اتفاق نیفتاده است. ضمن اینکه برخی برخوردهای خاص این مربی در مواجهه بازیکنان ، باعث نارضایتی مسئولان باشگاه است.

 
سایت گل در این باره می نویسد:  تکرار نمایش های ضعیف در لیگ نهایتا به انجا رسید که پرسپولیس در خوشبینانه ترین شرایط با برد در هفته اخر در پله چهارم قرار بگیرد.

ادواردو نلو وینگادا سرمربی پرسپولیس طرفداران این تیم را گیج کرده است و انها که از نوسان بی پایان مدافع عنوان قهرمانی کاملا متعجبند ، هیچ نظر خاصی درباره اخراج یا حفظ این مرد باتجربه که به نظر یک دهه دیر به فوتبال ایران آمده ندارند.

وینگادا که با شکست در اهواز… باعث از دست رفتن عنوان سومی و خداحافظی با شانس بازی در لیگ قهرمانان سال اینده از طریق لیگ شده است ، تنها می تواند این سهمیه را با قهرمانی در جام حذفی به دست بیاورد که البته ان هم باتوجه به  انکه ممکن است جام حذفی به تعویق بیفتد ، در هاله ای از ابهام است.

دیروز عباس انصاری فرد مدیر پرسپولیس با صراحت درباره اینده نلو در پرسپولیس اظهار نظر نکرد اما این جملات که به فارس گفته شده  شرایط  را نامطمئن نشان می دهد:”بدون شك اين باخت نمره منفي در پرونده وينگادا محسوب مي شود. كساني كه مي گويند هنوز تكليف قرارداد وينگادا مشخص نيست و در پايان فصل همه چيز جمع بندي مي شود از من انتقاد نكنند چون بايد اين مسير حرفه اي را طي كنيم تا دچار مشكلات گذشته نشويم. “

 در واقع مشخص است که میان مدیران و سرمربی اطمینان لازم برقرار نیست. به نظر پایان دور مقدماتی لیگ قهرمانان پایان دوره حضور نلو در پرسپولیس است…البته اگر بازی با سپاهان در جام حذفی سناریو را عوض نکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)